Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 155418

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. 


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami

Zakres zadań

  • Bierze udział w organizacji i obsłudze konferencji i spotkań w ramach projektów prowadzonych przez Departament.
  • Przygotowuje bieżącą korespondencję do podpisu i dekretacji kierownictwa Departamentu, w tym analizuje otrzymane dokumenty w zakresie wskazanym przez kierownictwo Departamentu.
  • Analizuje pod kątem formalnym wnioski o udzielenie patronatu.
  • Redaguje krótkie pisma, pozyskuje i gromadzi niezbędne informacje, powiela materiały, przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne pracownikom Departamentu oraz monitoruje pocztę elektroniczną.
  • Analizuje powierzone przez kierownictwo dokumenty związane z obszarem pożytku publicznego.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Powyżej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w zakresie pracy biurowo-administracyjnej lub analitycznej
  • Wiedza z zakresu funkcjonowania i rozwoju społeczeństwa obywatelskiego, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Kompetencje miękkie: współpraca, komunikacja, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, myślenie analityczne
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

NAJNOWSZE OGŁOSZENIA

Specjalista ds. BHP

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Piaseczno

Opublikowano: 23.08.2025

monitorowanie i egzekwowanie zgodności z obowiązującymi przepisami oraz procedurami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy; zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy dla wszystkich pracowników; organizowanie i przeprowadzanie szkoleń...

Więcej informacji >>

Doradca klienta kluczowego w markecie budowlanym

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Piaseczno

Opublikowano: 23.08.2025

Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów projektowych oraz instytucjonalnych. Analiza potrzeb klientów oraz doradzanie w zakresie optymalnych rozwiązań produktowych i usługowych. Wybór asortymentu sklepu i produktów z innych kanałów sprzedaży,...

Więcej informacji >>

Technik Serwisu drukarek i kopiarek – możliwość przyuczenia

Firma: TELCOP

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 23.08.2025

Obowiązki: diagnostyka kopiarek, drukarek naprawa urządzeń MFP u Klienta i w serwisie instalacja urządzeń w sieci utrzymywanie dobrych relacji z Klientami Oczekiwania: wykształcenie elektrotechniczne lub pokrewne techniczne mile widziane doświadczenie w...

Więcej informacji >>