Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 154052

Warunki pracy

- praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,


- kontakt z klientem zewnętrznym,


- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz,


- zagrożenie korupcją,


- budynek dostosowany architektonicznie do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • ma następujące zadania:
  • Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym analizowanie dokumentów, wniosków składanych przez Wykonawców zagranicznych.
  • Opiniowanie wniosków o rozpoczęcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
  • Przygotowanie i sprawowanie nadzoru nad całością dokumentacji związanej z prowadzonymi postępowaniami.
  • Koordynacja prac komisji przetargowej związanych z negocjacjami, a także czynny udział w negocjacjach z wykonawcami.
  • Analizowanie w ramach komisji przetargowych wniesionych odwołań, z uwzględnieniem orzecznictwa Krajowej Izby Odwoławczej i sądów, mając na uwadze ograniczenie ryzyka wnoszenia przez wykonawców dalszych środków ochrony prawnej.
  • Uczestniczenie w postępowaniach odwoławczych w Krajowej Izbie Odwoławczej, ewentualnie przed Sądem Okręgowym w Warszawie, w celu zapewnienia pracownikom Ministerstwa Sprawiedliwości pomocy merytorycznej z zakresu procedury.
  • Prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej Wydziału.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Bardzo dobra znajomość przepisów prawa zamówień publicznych
  • Zorientowanie na osiąganie celów, doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, pozytywne podejście do klienta, otwartość na zmiany, komunikacja, myślenie analityczne, umiejętność współpracy
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy na stanowiskach związanych ze stosowaniem Prawa zamówień publicznych w jednostkach sektora finansów publicznych

NAJNOWSZE OGŁOSZENIA

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Firma: Concentrix

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 15.08.2025

Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu, Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów, Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i...

Więcej informacji >>

Administrator urządzeń firmowych telefonii stacjonarnej i komórkowej

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 15.08.2025

Współpraca z jednostkami Spółki w zakresie obsługi usług telekomunikacyjnych Prowadzenie ewidencji sprzętu i kart SIM, aktywacja oraz dezaktywacja numerów i usług Bezpośrednia obsługa pracowników Centrali w zakresie telefonii i sprzętu Kontakt i...

Więcej informacji >>

Specjalista ds. płac

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 15.08.2025

Naliczanie wynagrodzeń (etat + umowy cywilnoprawne) Rozliczanie zasiłków i potrąceń (alimenty, komornik) Przygotowywanie raportów, deklaracji PIT i ZUS Kontakt z ZUS i US w sprawach płacowych Wystawianie zaświadczeń i dokumentów pracowniczych (np. RP-7)...

Więcej informacji >>