Planista transportu / Dyspozytor




- Organizacja i nadzorowanie przewozów,
- Współpraca i komunikacja z kierowcami oraz przewoźnikami,
- Planowanie przewozów i dbanie o terminowość dostaw.
- Elastyczność czasowa (praca zmianowa, weekendy, święta),
- Minimum średnie wykształcenie,
- Znajomość MS Office i podstaw obsługi komputera,
- Umiejętność pracy pod presją, odpowiedzialność i dobra organizacja.
- Stałą umowę o pracę,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Konkurencyjne wynagrodzenie i premie,
- Dobrą atmosferę w pracy i szereg benefitów (dofinansowania, bonusy, ubezpieczenia).
- Dofinansowanie do aktywności sportowych, opieki zdrowotnej, edukacji i ubezpieczeń,
- Bonifikaty świąteczne, spotkania integracyjne, i inne inicjatywy pracownicze oraz codzienne benefity jak kawa czy parking.
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Referendarz
Firma: Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 10.06.2025
Warunki pracy praca biurowa z wykorzystaniem komputera obsługa standardowych urządzeń biurowych wyjazdy służbowe praca wymagająca dyspozycyjności budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy) węzeł sanitarny...
Więcej informacji >>Starszy inspektor
Firma: Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Warszawie
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 10.06.2025
Warunki pracy - praca administracyjno – biurowa wymagająca przestrzegania określonych terminów - praca przy komputerze - obiekt nie będący własnością WIJHARS nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach...
Więcej informacji >>Lider Zespołu Upstream (MSAT)
Firma: Polpharma Biologics
Miejsce pracy: mazowieckie / Ożarów Mazowiecki
Opublikowano: 10.06.2025
Dział MSAT (Manufacturing Science and Technology) odpowiada za naukowe i technologiczne wsparcie procesów produkcyjnych. Pracujemy na styku technologii, jakości i operacji. Optymalizujemy procesy, wspieramy transfery technologii i rozwiązujemy wyzwania...
Więcej informacji >>