Młodszy specjalista
Dyrektor Generalny Urzędu poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin.
Siedziba Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych mieści się w Al. Jerozolimskich 181C, w budynku C kompleksu Adgar, który jest przystosowany do obsługi osób, które mają trudności w poruszaniu się. W budynku znajdują się windy, które umożliwiają dostęp do wszystkich pięter budynku, brak jest barier w postaci progów i wąskich drzwi. Na poziomie 0 w holu budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Brajla (poza oznaczeniami przycisków wind) ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Szczegółowe informacje na temat dostępności Urzędu dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się w deklaracji dostępności.
Zakres zadań
- Prowadzi procesy zmian w pozwoleniu i dokumentacji dotyczącej wprowadzenia do obrotu produktów leczniczych zarejestrowanych w procedurze wzajemnego uznania oraz zdecentralizowanej zgodnie z zatwierdzonymi przez Prezesa Urzędu procedurami.
- Koordynuje procesy zmiany w pozwoleniu i dokumentacji dotyczącej wprowadzenia do obrotu produktów leczniczych zarejestrowanych w procedurze wzajemnego uznania oraz zdecentralizowanej
- Przygotowuje protokoły oceny wybranych zmian oraz projekty decyzji i postanowień
- Ocena merytorycznej zmiany w pozwoleniu i dokumentacji dotyczącej wprowadzenia do obrotu produktów leczniczych zarejestrowanych w procedurze wzajemnego uznania i zdecentralizowanej, która nie wymaga oceny innego Wydziału oraz weryfikacja druków informacyjnych w zakresie wprowadzonych zmian w pozwoleniu i dokumentacji dotyczącej wprowadzenia do obrotu produktów leczniczych zarejestrowanych w procedurze wzajemnego uznania oraz zdecentralizowanej, które nie wymagają weryfikacji Wydziału Oceny Druków Informacyjnych
- Przygotowuje projekty korespondencji z organami kompetentnymi w zakresie zmian porejestracyjnych produktów leczniczych w innych państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), z podmiotami odpowiedzialnymi, ekspertami zewnętrznymi i instytucjami administracji publicznej w sprawach dotyczących prowadzonych postępowań.
- Udziela podmiotowi odpowiedzialnemu informacji na temat kwalifikacji zmian i wymaganej dokumentacji oraz wszystkich czynności związanych z procesem zmian porejestracyjnych.
- Przedkłada bezpośredniemu przełożonemu okresowego sprawozdania z wykonywanej pracy.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe profilowe: farmacja, chemia, biologia, biotechnologia lub pokrewne- Podstawowa znajomość Prawa Farmaceutycznego oraz KPA
- Umiejętność rozwiązywania problemów i dobra organizacja pracy
- Komunikatywność, rzetelność, systematyczność
- Umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność analitycznego myślenia i dobrej organizacji pracy
- Umiejętność koordynowania prowadzonego postępowania
- Dobra umiejętność obsługi programów pakietu (MS Office) i urządzeń biurowych
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dn.18.10.2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - NIE DOTYCZY kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość Rozporządzenia Komisji (WE) 1234/2008
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Księgowa / Księgowy
Firma: EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Otwock
Opublikowano: 08.08.2025
Twój zakres obowiązków: dekretacja i księgowanie w systemie finansowo-księgowym dokumentów źródłowych; weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym; rozliczanie należności i zobowiązań – potwierdzenia sald rozrachunków;...
Więcej informacji >>Koordynator Projektów Inwestycyjnych
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 08.08.2025
Przygotowanie dokumentacji projektowej dla nowych i remontowanych obiektów sportowych, Realizacja aranżacji i przebudów w istniejących klubach, Rewizje, uzgodnienia i wdrażanie zmian z biurami projektowymi, Koordynacja projektów od koncepcji do nadzoru...
Więcej informacji >>Prawnik / Prawniczka / Radca Prawny / Radczyni Prawna - Specjalista / Specjalistka ds. legislacji
Firma: Polskie Koleje Państwowe S.A.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 08.08.2025
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: Udział w procesie opiniowania i opracowywania projektów aktów prawnych, zarówno o charakterze wewnętrznym, jak i zewnętrznym, przygotowywanych przez Spółkę i opracowywanie ich pod względem legislacyjnym i...
Więcej informacji >>