Młodszy Inżynier / Młodsza Inżynierka Rozwiązań Biznesowych
Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko!
  • Tworzenie i administrowanie raportów i wizualizacji w Tableau
  • Tworzenie usprawnień narzędziowych na podstawie zdefiniowanych wymagań z poszczególnych obszarów Łańcucha Dostaw z wykorzystaniem narzędzi w Power Platform
  • Inicjowanie, kreowanie i poszukiwanie nowych rozwiązań w oparciu o potencjał do usprawnienia w Łańcuchu Dostaw (np. wizualizacje, Raporty, wsparcie w obszarze analiz biznesowych Łańcucha Dostaw)
  • Nadzór nad zgłoszeniami usprawnień i błędów w tym utrzymanie Service Desk dla wszystkich modułów związanych z bazą Service Desk systemów wdrażanych w ramach inicjatywy Digital Road Map dla SCH (m.in. zgłoszenia błędów, pomysły na usprawnienia, inne)
  • Prowadzenie mniejszych projektów optymalizacyjnych w Łańcuchu Dostaw poprzez analizę procesów i systemów, identyfikację wąskich gardeł i proponowanie usprawnień
  • Zarządzanie zmianami: zarządzanie wpływem zmian w systemie poprzez koordynowanie szkoleń, komunikacji i działań wspierających dla właścicieli procesów i użytkowników końcowych.
  • Aktywne uczestnictwo w projektach Łańcucha Dostaw
  • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami
Zobacz, czego oczekujemy od pracowników na tym smakowitym stanowisku. Oto nasza mieszanka wymagań!
  • Wykształcenie wyższe, techniczne preferowane kierunki zarządzanie informacją, analiza biznesowa, informatyka stosowana
  • Doświadczenie min. 1 rok na stanowisku Analityka Biznesowo-Systemowego
  • Znajomość metodologii prowadzenia projektów PRINCE2
  • Podstawowa znajomość narzędzi – Tableau, Microsoft Power Platform.
  • Podstawowa umiejętność mapowania i opisywania procesów zgodnie z notacją BPMN, UML.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Systematyczność
  • Kreatywność, inicjatywa, aktywne podejście do rozwiązywania zadań i problemów
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Samodzielność w działaniu

Mile widziana

  • Certyfikaty znajomości BPMN, UML, PRINCE2
  • Znajomość systemów klasy ERP – np. SAP
  • Znajomość T-SQL
  • Znajomość metodologii doskonalenia procesów w firmach produkcyjnych (Lean/SixSigma)​
Poznaj smaki naszych benefitów. To mnóstwo wyjątkowych pyszności!
  • umowa o pracę,
  • dofinansowanie do posiłków w naszej firmowej stołówce z bezpłatną dostawą do wybranych dzielnic Warszawy,
  • możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań,
  • możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej,
  • perspektywa rozwoju zawodowego w renomowanej firmie,
  • słodkie paczki na święta i Dzień Dziecka, bony na święta, dofinansowanie do wakacji i konkursy dla pracowników
  • doskonała lokalizacja, zaledwie 5 minut od Dworca Wschodniego i metra Stadion Narodowy,
  • krótszy czas pracy w piątki(pon.-czw. pracujemy 30 min dłużej, a w piątki kończymy 2h wcześniej)
  • budynek biurowy jest częściowo dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową,
  • zniżki na bilety Kolei Mazowieckich,
  • ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna (rehabilitacje, szczepienia ochronne),
  • aktywności i programy rozwojowe, w tym szkolenia, sport i programy CSR,
  • dofinansowanie do karty MultiSport i udogodnienia dla rowerzystów,
  • swobodny dostęp do produktów i nowości, zniżki w Firmowym Sklepiku Wedla oraz Pijalniach Czekolady E. Wedel
  • elastyczny czas pracy oraz możliwość pracy z domu,
  • wolontariat pracowniczy,
…i wiele więcej. Sprawdź TUTAJ!

 

Dbamy o dostępność i równe szanse na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. Jeżeli masz jakiekolwiek dodatkowe potrzeby podczas procesu, poinformuj o tym w CV lub podczas rozmowy telefonicznej.
Więcej na: wedel.pl/kariera

NAJNOWSZE OGŁOSZENIA

Trener ds. Sprzedaży Telefonicznej

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 06.11.2025

prowadzenie szkoleń wstępnych dla nowych konsultantów organizowanie i prowadzenie szkoleń merytorycznych oraz sprzedażowych prowadzenie indywidualnych sesji coachingowych i monitorowanie efektywności pracy zespołu ocena jakości i skuteczności rozmów...

Więcej informacji >>

Przedstawiciel Handlowy (Biuro Handlowe - Rynek Przewozu Art. Budowlanych)

Firma: PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 06.11.2025

Co będzie należeć do Twoich zadań: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i zleceń na przewóz towarów Budowanie i utrzymywanie relacji handlowych z klientami Organizacja spotkań z klientami Realizacja ustalonych planów sprzedażowych Prowadzenie negocjacji...

Więcej informacji >>

Specjalista ds. części zamiennych

Firma: BAIC

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 06.11.2025

Zakres obowiązków: Wsparcie Autoryzowanych Stacji Obsługi w korzystaniu z systemów Importera, Zapewnienie pomocy Sieci Serwisowej w zakresie doboru części zamiennych, Obsługa zamówień części zamiennych i akcesoriów, Aktualizacja materiałów/oferty...

Więcej informacji >>