Menedżer ds. Szkoleń Jakości Obsługi Pacjenta
- merytoryczny nadzór nad cyklem rozwojowym – od analizy potrzeb, po ewaluację i raportowanie skuteczności działań
- proponowanie adekwatnych rozwiązań wspierających kadrę zarządzającą
- wspieranie Pracowników w zakresie rozwiązań doskonalących kompetencje społeczne i obsługowo-sprzedażowe
- wdrażanie, koordynacja i realizacja szkoleń i programów rozwojowych
- wspieranie rozwoju Trenerów Jakości Obsługi Pacjenta
- podejmowanie działań mających na celu budowanie świadomości i orientacji na proces ciągłego doskonalenia
- 3 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku w zakresie szkoleń i rozwoju
- 5 lat doświadczenia w prowadzeniu warsztatów na sali szkoleniowej
- doświadczenie w stosowaniu nowoczesnych form rozwoju kompetencji Pracowników
- rozumienie aspektów biznesowych i dążenie do realizacji celów
- zdolności interpersonalne i umiejętność współpracy
- zdolności analityczne – wnioskowanie i proponowanie trafnych rozwiązań
- umiejętność tworzenia materiałów i prezentacji szkoleniowych
- mile widziana znajomość metodologii i narzędzi Lean Management
- gotowość do podróży służbowych
- szeroki pakiet benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich — opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne „LUX MED – Pełna Opieka”, dodatkowo ubezpieczenie na życie.
- kartę sportowa — dostęp do sieci obiektów sportowych.
- dostęp do platformy kursów językowych — możliwość nauki i doskonalenia kompetencji językowych.
- rozwój to nasza codzienność — zapewniamy szkolenia, dofinansowanie kursów, udział w projektach ogólnofirmowych oraz jasną ścieżkę awansu.
- niezbędne narzędzia pracy — samochód służbowy, laptop, telefon.
- zdobycie doświadczenia w dużej, znanej firmie — praca największej prywatnej firmie medycznej w Polsce.
- dobrą atmosferę w zespole — współpraca i wsparcie na co dzień.
- Opieka Medyczna
- Ubezpieczenie szpitalne
- Karta sportowa
- Program wellbeingowy
- Możliwość pracy hybrydowej
- Profesjonalne szkolenia
- Parking
- Ubezpieczenie na życie
- Kursy języka angielskiego
- Program Poleceń
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Doradca / Doradczyni ds. klientów kluczowych
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Piaseczno
Opublikowano: 17.08.2025
Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów projektowych/instytucjonalnych dla sklepu i zapewnienie im opieki w trakcie realizacji projektu; analizowanie potrzeb klientów i ich obsługa w zakresie optymalnych rozwiązań...
Więcej informacji >>Inspektor / Inspektorka ds. BHP
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Piaseczno
Opublikowano: 17.08.2025
Jakie zadania na Ciebie czekają? przestrzeganie i zapewnienie zgodności obowiązujących w sklepie instrukcji, procedur, zaświadczeń z obowiązującymi przepisami dot. bezpieczeństwa i higieny pracy zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy...
Więcej informacji >>Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 17.08.2025
Obsługa klientów za pośrednictwem e-mail i czatu zgodnie z wysokimi standardami. Odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie problemów klientów. Realizacja wyznaczonych wskaźników satysfakcji klienta. Aktywne słuchanie i pełne zaangażowanie w potrzeby...
Więcej informacji >>