Menedżer ds. Szkoleń Jakości Obsługi Pacjenta
Lokalizacja: Warszawa

Twoją rolą będzie:
  • merytoryczny nadzór nad cyklem rozwojowym – od analizy potrzeb, po ewaluację i raportowanie skuteczności działań
  • proponowanie adekwatnych rozwiązań wspierających kadrę zarządzającą
  • wspieranie Pracowników w zakresie rozwiązań doskonalących kompetencje społeczne i obsługowo-sprzedażowe
  • wdrażanie, koordynacja i realizacja szkoleń i programów rozwojowych
  • wspieranie rozwoju Trenerów Jakości Obsługi Pacjenta
  • podejmowanie działań mających na celu budowanie świadomości i orientacji na proces ciągłego doskonalenia
Nasze oczekiwania wobec Ciebie:
  • 3 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku w zakresie szkoleń i rozwoju
  • 5 lat doświadczenia w prowadzeniu warsztatów na sali szkoleniowej
  • doświadczenie w stosowaniu nowoczesnych form rozwoju kompetencji Pracowników
  • rozumienie aspektów biznesowych i dążenie do realizacji celów
  • zdolności interpersonalne i umiejętność współpracy
  • zdolności analityczne – wnioskowanie i proponowanie trafnych rozwiązań
  • umiejętność tworzenia materiałów i prezentacji szkoleniowych
  • mile widziana znajomość metodologii i narzędzi Lean Management
  • gotowość do podróży służbowych
My zadbamy o:
  • szeroki pakiet benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich — opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne „LUX MED – Pełna Opieka”, dodatkowo ubezpieczenie na życie.
  • kartę sportowa — dostęp do sieci obiektów sportowych.
  • dostęp do platformy kursów językowych — możliwość nauki i doskonalenia kompetencji językowych.
  • rozwój to nasza codzienność — zapewniamy szkolenia, dofinansowanie kursów, udział w projektach ogólnofirmowych oraz jasną ścieżkę awansu.
  • niezbędne narzędzia pracy — samochód służbowy, laptop, telefon.
  • zdobycie doświadczenia w dużej, znanej firmie — praca największej prywatnej firmie medycznej w Polsce.
  • dobrą atmosferę w zespole — współpraca i wsparcie na co dzień.


Poczuj komfort pracy z nami
  • Opieka Medyczna
  • Ubezpieczenie szpitalne
  • Karta sportowa
  • Program wellbeingowy
  • Możliwość pracy hybrydowej
  • Profesjonalne szkolenia
  • Parking
  • Ubezpieczenie na życie
  • Kursy języka angielskiego
  • Program Poleceń

NAJNOWSZE OGŁOSZENIA

Doradca / Doradczyni ds. klientów kluczowych

Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Piaseczno

Opublikowano: 17.08.2025

Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów projektowych/instytucjonalnych dla sklepu i zapewnienie im opieki w trakcie realizacji projektu; analizowanie potrzeb klientów i ich obsługa w zakresie optymalnych rozwiązań...

Więcej informacji >>

Inspektor / Inspektorka ds. BHP

Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Piaseczno

Opublikowano: 17.08.2025

Jakie zadania na Ciebie czekają? przestrzeganie i zapewnienie zgodności obowiązujących w sklepie instrukcji, procedur, zaświadczeń z obowiązującymi przepisami dot. bezpieczeństwa i higieny pracy zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy...

Więcej informacji >>

Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 17.08.2025

Obsługa klientów za pośrednictwem e-mail i czatu zgodnie z wysokimi standardami. Odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie problemów klientów. Realizacja wyznaczonych wskaźników satysfakcji klienta. Aktywne słuchanie i pełne zaangażowanie w potrzeby...

Więcej informacji >>