Lider Serwisu Technicznego
Firma Innovative Facility Management Polska Sp. z o.o. zajmuje się kompleksową obsługą techniczną nieruchomości komercyjnych oraz budynków mieszkalnych.
IFMPL to elastyczna, dynamicznie rozwijająca się firma, oferująca klientom nowoczesne, niestandardowe oraz indywidualne rozwiązania, oparte na dogłębnym zrozumieniu ich potrzeb oraz sytuacji finansowej. Posiadamy zintegrowany system zarządzania jakością, środowiskiem oraz BHP.
Aktualnie opiekujemy się nieruchomościami o łącznej powierzchni ponad 1,5 mln. m2 w całej Polsce.
W związku z rozwojem firmy, poszukujemy Kandydatów, którzy wzmocnią nasz Zespół na stanowisku:
- planowanie i realizacja przeglądów technicznych zgodnie z harmonogramem rocznym,
- organizacja pracy zespołu technicznego oraz podwykonawców,
- podnoszenie jakości usług poprzez wymianę doświadczeń i wdrażanie sprawdzonych rozwiązań,
- bieżąca komunikacja z klientami, najemcami oraz zarządcami obiektów.
- doświadczenie na stanowisku lidera technicznego,
- wykształcenie min. średnie,
- uprawnienia Gr. 1 do 1 kV,
- umiejętność pracy zespołowej, pasja i zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne warunki zatrudnienia,
pracę w międzynarodowym środowisku,
możliwość wdrażania własnych pomysłów i usprawnień,
przyjazną atmosferę, pakiet medyczny i kartę multisport.
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Zastępca Kierownika Działu Zamówień Publicznych
Firma: Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 04.12.2025
OPIS STANOWISKA Samodzielne organizowanie i prowadzenie procedur przetargowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami. Udział w tworzeniu rocznych planów zamówień publicznych, opartych na planach inwestycji, remontów i...
Więcej informacji >>Konsultant ds. Wsparcia Produktowego
Firma: Concentrix
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 04.12.2025
Prowadzenie rozmów oraz udzielanie odpowiedzi klientom poprzez telefon, e-mail, czat i social media Wyjaśnianie kwestii użytkowych dotyczących produktów i analizowanie prostych problemów technicznych Obsługa zgłoszeń serwisowych i nadzorowanie procesu...
Więcej informacji >>Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika
Firma: Concentrix
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 04.12.2025
Obsługa zapytań klientów poprzez telefon, e-mail, czat oraz kanały społecznościowe Udzielanie informacji o produktach i prowadzenie podstawowej diagnostyki technicznej Organizacja procesu zgłoszeń serwisowych urządzeń Realizacja zadań zgodnie z wytycznymi...
Więcej informacji >>