Koordynator / Koordynatorka ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży
Dla naszego wieloletniego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:
- Obsługa ofert zgodnie z instrukcjami sprzedaży
- Koordynacja i aktualizacja działań logistycznych
- Efektywne zarządzanie całym procesem obsługi zamówienia
- Działania posprzedażowe (reklamacje, zwroty, monitorowanie płatności)
- Wspieranie Account Managera w zakresie projektów sprzedażowych i marketingowych
- Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta
- Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację
- Znajomość systemu SAP
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Pozytywne nastawienie :-)
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
- Dofinansowanie do karty sportowej
- Dodatek żywieniowy
- Pakiet szkoleń
- Przyjazną atmosferę
- Stanowisko zlokalizowane w Warszawie na Ursynowie
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Specjalista ds. Współpracy z Klientami i Zarządzania Umowami
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 25.02.2025
Opracowywanie i weryfikacja specyfikacji oraz wymagań dotyczących umów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Aktualizacja i kontrola istniejących umów oraz dokumentów. Nadzór nad procesem fakturowania oraz terminowością wpływów ze sprzedaży. Stała...
Więcej informacji >>Specjalista ds. sprzedaży
Firma: QrCharge
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 25.02.2025
Zakres obowiązków: Obsługa zapytań i zgłoszeń od potencjalnych klientów B2B otrzymywanych poprzez stronę internetową; Kontakt z właścicielami i menedżerami lokali gastronomicznych (restauracje, kawiarnie, bary, hotele); Prezentacja oferty i doradztwo w...
Więcej informacji >>Specjalista / Specjalistka ds. gwarancji (Usterki budowlane)
Firma: MPJ Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 25.02.2025
Umowa o pracę – 5 000 – 8 000 brutto Kontrakt B2B – 6 000 – 9 000 netto Zakres obowiązków: Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia zgłoszenia do jego zamknięcia Nadzór nad terminowym przebiegiem procesu reklamacji Prowadzenie bieżącej...
Więcej informacji >>