Koordynator ds. benefitów
Okres zatrudnienia: 6-8 miesięcy (umowa na czas określony)
Wynagrodzenie: 8 000 – 10 000 zł brutto miesięcznie (w zależności od doświadczenia i umiejętności)
Obowiązki:
- Zarządzanie benefitami pracowniczymi, uwzględniając procesy działu kadr i płac
- Obsługa zgłoszeń pracowników do świadczeń, w tym dodawanie nowych osób, odnawianie uprawnień, wprowadzanie zmian oraz rejestrowanie wypowiedzeń
- Kontakt i współpraca ze świadczeniodawcami – m.in. kontrola i realizacja płatności za usługi
- Codzienna komunikacja i współpraca z koordynatorami w fabrykach, aby zapewnić prawidłowe działanie benefitów
- Udzielanie odpowiedzi na pytania i wyjaśnianie wątpliwości pracowników dotyczących oferowanych świadczeń
- Regularne aktualizowanie danych i treści na platformie eBenefits oraz dbanie o ich poprawność i kompletność
- Przygotowywanie i analizowanie raportów związanych z benefitami oraz ich wykorzystaniem
- Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i umiejętność pracy z dużą ilością danych
- Znajomość pakietu MS Office, szczególnie Word i Excel
- Umiejętność pracy zespołowej oraz komunikacji w międzynarodowym środowisku
- Samodzielność i zdolność ustalania priorytetów
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej podstawowym (do codziennej komunikacji i pracy z dokumentacją)
- Mile widziane doświadczenie w obszarze benefitów pracowniczych lub w działach kadr i płac
Oferta dotyczy pracy tymczasowej
Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 412.
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Starszy wychowawca koordynator do placówki opiekuńczo – wychowawczej typu interwencyjnego
Firma: Zespół Do Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 1
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 12.11.2025
Wymagania niezbędne Wykształcenie wyższe: na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą, albo na dowolnym...
Więcej informacji >>Technik Farmaceutyczny
Firma: Gemini Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 12.11.2025
Czego możesz się spodziewać? dynamiki pracy – z jednej strony pracujesz w dużym zespole, z drugiej – z wieloma Pacjentami, dla nas to Ty jesteś ekspertem – wierzymy w Twoją fachową wiedzę, dlatego każdemu Pacjentowi możesz poświęcić tyle czasu...
Więcej informacji >>Asystent techniczny w Dziale Wdrożeń
Firma: QMS Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 12.11.2025
Twój zakres obowiązków: Udział w przygotowywaniu wdrożeń systemów kolejkowych – przygotowywanie sprzętu, współpraca z instalatorami, nadzór nad pracami technicznymi Przeprowadzanie instalacji, konfiguracji systemów oraz szkoleń dla użytkowników...
Więcej informacji >>