Kontroler Finansowy
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne/finansowe lub na kierunku pokrewnym
- 4 - 5 lat doświadczenia w budżetowaniu, przygotowaniu planów finansowych, modelowaniu finansowym, opracowywaniu analiz zarządczych
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego min. B2 w tym w zakresie słownictwa tematycznego – finanse i kontroling
- Umiejętności analityczne w tym w zakresie identyfikacji, walidacji , kontroli dużych zbiorów danych oraz wyciągania wniosków do dalszych działań usprawniających
- Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel i/lub Access w stopniu zaawansowanym (makra, funkcje), mile widziana znajomość Power Query i Power BI
- Umiejętność przygotowania i prezentacji danych, komunikacji werbalnej i pisemnej
- Praktyczna znajomość zarządczego rachunku wyników oraz wskaźników efektywności ekonomicznej firm
- Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność pracy w zróżnicowanym zespole
- Chęć dalszego rozwoju w obszarze finansów, we współpracy z klientem ze Skandynawii
- Ciekawość, dokładność i proaktywność
- Mile widziane praktyczne doświadczenie w raportowaniu finansowym oraz w pracy w systemach ERP
- Przygotowywanie budżetu (planów finansowych, prognoz) dla obszaru/jednostki/zakresu odpowiedzialności
- Raportowanie wyników finansowych oraz definiowanie i zarządzanie procesem analiz finansowych
- Przygotowywanie modeli finansowych i rekomendacji dla podejmowania decyzji
- Przygotowywanie danych wejściowych i nadzorowanie prawidłowego zamknięcia okresu sprawozdawczego, akceptowanie dokumentów i kontrola wyniku dla obszaru/jednostki/zakresu odpowiedzialności
- Analizowanie odchyleń między rzeczywistymi a prognozowanymi wskaźnikami i przygotowywanie rekomendacji dla kierownictwa
- Inicjowanie, opracowywanie oraz opiniowanie zmian w standardach, procesach i procedurach z wpływem na finanse
- Analizowanie i inicjowanie działań związanych z analizą kosztów mających na celu zwiększenie wydajności, oszczędności i rentowności
- Wsparcie w tworzeniu wniosków, kontrola i zatwierdzanie wymagań zakupowych z punktu widzenia użyteczności dla firmy, zgodnie z zasadami inwestycyjnymi, rachunkowością i wymogami sprawozdawczymi
- Udział w projektach realizowanych przez klienta, przygotowywanie i budowanie prezentacji finansowych dla kierownictwa.
- Umowę o pracę
- Pracę w środowisku międzynarodowym – kraje skandynawskie
- Możliwość rozwoju i wymiany wiedzy w ramach współpracy międzynarodowej
- Hybrydowy model pracy – 2 dni z biura, 3 dni w formie zdalnej
- Pracowniczy Program Emerytalny
- Kartę sportową Fitprofit
- Zniżki na usługi telekomunikacyjne
- Prywatną Opiekę Medyczną
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Koordynator Inicjatyw Strategicznych (obszar klienta korporacyjnego)
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 14.06.2025
Zarządzanie kluczowymi inicjatywami produktowymi w obszarze klienta korporacyjnego Koordynacja projektów realizowanych przez różne jednostki banku Tworzenie i nadzór nad harmonogramami inicjatyw Reagowanie na zmieniające się warunki realizacji projektów oraz...
Więcej informacji >>Młodszy Inspektor ds. Finansowo-Księgowych w Wydziale Budżetowo-Księgowym, w Referacie Księgowości Finansowej
Firma: Straż Miejska m.st. Warszawy
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 14.06.2025
Zadania: Prowadzenie zadań z zakresu rachunkowości Straży Miejskiej m.st. Warszawy, w tym m.in.: zapewnienie obsługi bankowej i kasowej Straży Miejskiej, wystawianie rachunków i not księgowych prowadzenie ksiąg rachunkowych, w tym dotyczących Projektów...
Więcej informacji >>Referent ds. Administracji
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 14.06.2025
Obsługa administracyjna sekretariatu. Bieżąca obsługa klientów, wystawianie faktur, ewidencjonowanie sprzedaży. Kontrola wykorzystania środków przy użyciu Elektronicznego Zarządzania Dokumentami. Nadzór nad podwykonawcami (utrzymanie czystości, ochrona,...
Więcej informacji >>