Konsultant / Konsultantka w Contact Center
w Contact Center
- Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące)
- W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile
- Zadbasz o dobre doświadczenia naszych klientów (stawiamy nie tylko na cele sprzedażowe i ilościowe ale również jakościowe)
- Jeśli lubisz sprzedawać i chcesz pomagać naszym klientom
- Umiesz rozmawiać bez skryptów i narzuconych schematów
- To, że łatwo uczysz się nowych systemów i narzędzi
- Jeśli motywują cię cele i chcesz sporo zarobić
- Lubisz szybkie tempo pracy, stawiasz na jakość wykonywanych zadań, a przy tym dbasz o relacje w zespole
- Pierwsze doświadczenia w sprzedaży lub obsłudze klienta będą na plus
- Nauczymy Cię wszystkiego o naszej ofercie, produktach i telekomunikacji. Ok. 80% naszej pracy to obsługa klienta, ale również rozwiniesz się w obszarze sprzedaży. Dzwonimy wyłącznie do naszych obecnych Klientów.
- Co miesiąc otrzymasz podstawę + premię sprzedażową. Mamy też premie uznaniowe i liczne konkursy.
- W ciągu pierwszych 3 miesięcy szkoleń będziesz mieć także możliwość otrzymania dodatkowej premii wdrożeniowej.
- Pracujemy zmianowo, także w weekendy i święta, na grafiku.
- Po procesie wdrożenia będziesz mieć także możliwość pracy hybrydowej. Wtedy też otrzymasz komputer służbowy i router z nielimitowanym Internetem.
- Jak Ci się spodoba, to zostaniesz u nas na dłużej. Co czwarty pracownik/-czka CC spędził/-a z nami 10 lub więcej lat i jest dumny/-a z bycia MagentaTeam!
- Dostaniesz pieniądze za polecenie znajomych do pracy oraz benefity, o których przeczytasz na naszej stronie.
- Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
- Jasna ścieżka kariery i awansu
- Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie
- Dostęp do platform szkoleniowych, które podniosą Twoją wiedzę
- Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin / imienin
- Platforma benefitowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Dyrektor IT
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 08.08.2025
Tworzenie i wdrażanie strategii technologicznej w zgodzie z celami biznesowymi, Nadzór nad rozwojem platform chmurowych (AWS, Azure) oraz infrastrukturą lokalną, Wsparcie zespołów DevOps i developerów w zakresie architektury oraz procesów wytwarzania...
Więcej informacji >>Asystent Zarządu
Firma: ISS Facility Services Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 08.08.2025
Będziesz odpowiedzialny/a za: Codzienne wsparcie Dyrektorów Zarządzających w działaniach operacyjnych i organizacyjnych – od planowania po realizację. Organizację spotkań, warsztatów i zebrań – w tym przygotowywanie agendy, prowadzenie notatek oraz...
Więcej informacji >>Inspektor ds. Zamówień Publicznych w Wydziale Zamówień Publicznych, w Referacie Realizacji Postępowań
Firma: Straż Miejska m.st. Warszawy
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 08.08.2025
Zadania: Prowadzenie procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych w Straży Miejskiej m.st. Warszawy, w tym: terminowe, zgodne z obowiązującymi przepisami prawa prowadzenie postępowań wynikających ze stosowania Ustawy Prawo zamówień publicznych...
Więcej informacji >>