Konsultant ds. Wsparcia Produktowego
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Prowadzenie rozmów oraz udzielanie odpowiedzi klientom poprzez telefon, e-mail, czat i social media
  • Wyjaśnianie kwestii użytkowych dotyczących produktów i analizowanie prostych problemów technicznych
  • Obsługa zgłoszeń serwisowych i nadzorowanie procesu naprawy urządzeń
  • Praca zgodnie z procedurami projektowymi i utrzymywanie wysokiego standardu obsługi
  • Wspieranie celów zespołu oraz dbanie o pozytywne relacje w codziennej współpracy
Wymagania:
  • Język serbski na poziomie C1 oraz angielski na poziomie B1
  • Podstawowa znajomość środowiska Windows
  • Komunikatywność i umiejętność logicznego podejścia do problemów
  • Gotowość do szybkiego uczenia się i zapamiętywania informacji technicznych
  • Atutem będzie znajomość języka polskiego (B1)
Oferujemy:
  • Szkolenie wprowadzające trwające 2 tygodnie
  • Model pracy hybrydowej po początkowym okresie biurowym
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej
  • Dostęp do MyBenefit z miesięcznym budżetem
  • Ubezpieczenie na życie
  • MultiSport
  • Cotygodniowe owoce i cykliczne dni pizzy
  • Możliwości rozwoju poprzez coaching oraz szkolenia kompetencyjne
  • Wspierający i otwarty zespół
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

NAJNOWSZE OGŁOSZENIA

Zastępca Kierownika Działu Zamówień Publicznych

Firma: Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 04.12.2025

OPIS STANOWISKA Samodzielne organizowanie i prowadzenie procedur przetargowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami. Udział w tworzeniu rocznych planów zamówień publicznych, opartych na planach inwestycji, remontów i...

Więcej informacji >>

Konsultant ds. Wsparcia Produktowego

Firma: Concentrix

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 04.12.2025

Prowadzenie rozmów oraz udzielanie odpowiedzi klientom poprzez telefon, e-mail, czat i social media Wyjaśnianie kwestii użytkowych dotyczących produktów i analizowanie prostych problemów technicznych Obsługa zgłoszeń serwisowych i nadzorowanie procesu...

Więcej informacji >>

Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

Firma: Concentrix

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 04.12.2025

Obsługa zapytań klientów poprzez telefon, e-mail, czat oraz kanały społecznościowe Udzielanie informacji o produktach i prowadzenie podstawowej diagnostyki technicznej Organizacja procesu zgłoszeń serwisowych urządzeń Realizacja zadań zgodnie z wytycznymi...

Więcej informacji >>