Ogłoszenie numer: 9906874, z dnia 2025-06-02

Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. Wsparcia Klienta z j. norweskim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Zapewnianie jakościowej obsługi streamingowej, zarządzanie problemami technicznymi.
  • Obsługa klienta poprzez różne kanały komunikacji.
  • Zarządzanie i rozwiązywanie skarg klientów, podnoszenie ich zadowolenia.
  • Wspieranie klientów w aspektach technicznych i administracyjnych.

Wymagania

  • Znajomość języka norweskiego na poziomie C1, angielskiego B2.
  • Kompetencje techniczne i administracyjne.
  • Umiejętność pracy zespołowej, pozytywne nastawienie.
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z systemami typu CRM.

Oferujemy

  • Pakiet opieki zdrowotnej i ubezpieczenie życiowe.
  • Rozbudowany pakiet benefitów, w tym szkolenia i kursy językowe.
  • Możliwości rozwoju i awansu zawodowego.
  • Elastyczność godzin pracy, system zmianowy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

NAJNOWSZE OGŁOSZENIA

Quality Manager

Firma: ManpowerGroup

Miejsce pracy: mazowieckie / Grójec

Opublikowano: 04.06.2025

Miejsce pracy: Grójec k. Warszawy Zakres obowiązków: Zarządzanie działem jakości w zakładzie produkcyjnym (inżynierowie jakości, kontrolerzy jakości, laboratorium) Nadzór i doskonalenie systemu zarządzania jakością zgodnie z normami IATF 16949, ISO 9001...

Więcej informacji >>

Magazynier (również z orzeczeniem)

Firma: ManpowerGroup

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 04.06.2025

Miejsce pracy przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności. Zadania: Proste czynności magazynowe – kompletowanie zamówień przy użyciu skanera Pakowanie, etykietowanie i wysyłka zamówień Przyjęcia towaru do magazynu Obsługa wózka...

Więcej informacji >>

Specjalista ds. Wynagrodzeń i Świadczeń

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 04.06.2025

Wdrażanie nowych i zmodyfikowanych planów, polityk i procesów C&B. Wspieranie rocznych przeglądów wynagrodzeń oraz procesów premiowych i kasowych korzystając z globalnych systemów. Analiza trendów rynkowych, ocena kosztów oraz udzielanie rekomendacji....

Więcej informacji >>