Rozwój zawodowy, przyjazne środowisko pracy, dobra atmosfera i zgrany zespół.
Wybierz pracę, która pasuje do Ciebie.
PZU jest największą instytucją finansową w Europie Środkowo-Wschodniej, obecną w 5 krajach. W Polsce cieszymy się zaufaniem ok. 16 mln klientów i jesteśmy numerem jeden na rynku ubezpieczeniowym. Jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Na co dzień stawiamy na innowacyjność, ciągłe poszukiwanie usprawnień i łamanie schematów. Wiemy jak ważne w pracy jest łączenie wykonywanych zadań z Twoimi umiejętnościami i zainteresowaniami zawodowymi.
Zapoznaj się z naszym ogłoszeniem i pracuj w miejscu najlepiej dopasowanym do Twoich kompetencji.
Kierownik Zespołu Obsługi Szkód Zagranicznych Komunikacyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 000021222
Twój zakres obowiązków:
  • Zarządzanie zespołem specjalistów odpowiedzialnych za obsługę zagranicznych szkód komunikacyjnych
  • Nadzór nad terminową, zgodną z przepisami prawa oraz standardami wewnętrznymi obsługą
  • Monitorowanie poziomu realizacji celów i efektywności procesów oraz wdrażanie usprawnień
  • Współpraca z zagranicznymi partnerami i instytucjami właściwymi do obsługi szkód zagranicznych
  • Wspieranie rozwoju kompetencji zespołu, budowanie zaangażowania i kultury współpracy
Nasze wymagania:
  • 3-letnie doświadczenie w branży ubezpieczeniowej, w obsłudze szkód, świadczeń
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem lub projektem (min. 1 rok)
  • Wykształcenie wyższe, znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym
  • Znajomość przepisów prawa ubezpieczeniowego i międzynarodowych regulacji dotyczących szkód komunikacyjnych będzie atutem
  • Umiejętności analitycznego myślenia, podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów
  • Motywację, nastawienie na współpracę i rozwój, kompetencje organizacyjne
To oferujemy:
  • Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
  • Umowa o pracę
  • Motywujący system wynagrodzeń
  • Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
  • Opieka medyczna w PZU Zdrowie
  • Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
  • Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
  • Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
  • Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
  • Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
  • Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
  • Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
  • 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
  • Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 18 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
  • Najbardziej zielone biuro w Warszawie (PZU Park) ze strefami relaksu i siłownią
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

NAJNOWSZE OGŁOSZENIA

Doradca / Doradczyni ds. klientów kluczowych

Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Piaseczno

Opublikowano: 17.08.2025

Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów projektowych/instytucjonalnych dla sklepu i zapewnienie im opieki w trakcie realizacji projektu; analizowanie potrzeb klientów i ich obsługa w zakresie optymalnych rozwiązań...

Więcej informacji >>

Inspektor / Inspektorka ds. BHP

Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Piaseczno

Opublikowano: 17.08.2025

Jakie zadania na Ciebie czekają? przestrzeganie i zapewnienie zgodności obowiązujących w sklepie instrukcji, procedur, zaświadczeń z obowiązującymi przepisami dot. bezpieczeństwa i higieny pracy zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy...

Więcej informacji >>

Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 17.08.2025

Obsługa klientów za pośrednictwem e-mail i czatu zgodnie z wysokimi standardami. Odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie problemów klientów. Realizacja wyznaczonych wskaźników satysfakcji klienta. Aktywne słuchanie i pełne zaangażowanie w potrzeby...

Więcej informacji >>