Kierownik Zespołu Obsługi Klienta
Ogłoszenie numer: 9586711, z dnia 2025-03-22
Klient portalu Praca.pl
Kierownik Zespołu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Opracowywanie strategii i planów działania, aby osiągać cele jakościowe
- Monitorowanie wyników zespołu i analiza kluczowych wskaźników
- Motywowanie zespołu i dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta
- Współpraca z innymi działami w celu optymalizacji procesów
Wymagania
- Min. 5 lat doświadczenia w obsłudze klienta, w tym 2 lata na stanowisku kierowniczym
- Znajomość branży ubezpieczeniowej
- Umiejętność zarządzania zespołem i budowania relacji biznesowych
- Analityczne myślenie i biegłość w pracy z danymi (Excel)
- Wykształcenie wyższe
Oferujemy
- Umowę o pracę i atrakcyjny system premiowy
- Pracę od poniedziałku do piątku w elastycznych godzinach
- Możliwość pracy hybrydowej po okresie próbnym
- Możliwości rozwoju i awansu
- Multikarnet sportowy
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Nauczyciel edukacji przedszkolnej
Firma: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Warszawskiego Zachodniego
Miejsce pracy: mazowieckie / Łomianki
Opublikowano: 19.04.2025
- realizacja zadań nauczyciela w przedszkolu Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne, kierunek: pedagogika Uprawnienia: Przygotowanie pedagogiczne Uprawnienia: empatia Uprawnienia: Umiejętność pracy z dziećmi Uprawnienia:...
Więcej informacji >>Ogrodnik
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Miejsce pracy: mazowieckie / Wołomin
Opublikowano: 19.04.2025
-zakładanie i obsługa terenów zieleni-wykonywanie systemów nawadniania Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Uprawnienia: prawo jazdy kat B Uprawnienia: Posługiwanie się narzędziami spalinowymi Wymagania inne:
Więcej informacji >>Pizzer
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Miejsce pracy: mazowieckie / Marki
Opublikowano: 19.04.2025
Przygotowywanie pizzy i dań dla klientów Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne:
Więcej informacji >>