Grupa INWEMER działa na terenie całego kraju i jest liderem rynku w branży oferującej usługi dla firm i instytucji B2B w dziedzinie kompleksowego utrzymania czystości oraz obsługi technicznej budynków.
 
W związku z rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Kierownik Techniczny Obiektu (Facility Management)
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska

 

Do naszego zespołu poszukujemy doświadczonego i zaangażowanego Kierownika Technicznego obiektu, który będzie odpowiedzialny za kompleksowe zarządzanie obsługą techniczną obiektów w ramach usług facility management.

Jeśli jesteś osobą samodzielną, potrafisz skutecznie zarządzać zespołem i masz doświadczenie w utrzymaniu infrastruktury technicznej budynków – ta oferta jest dla Ciebie!

 

Zakres obowiązków:
  • Koordynacja i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem instalacji technicznych (HVAC, elektryczne, wod.-kan., ppoż. i inne)
  • Zarządzanie zespołem techników oraz firmami podwykonawczymi
  • Planowanie i kontrola przeglądów technicznych, konserwacji i napraw
  • Współpraca z klientem w zakresie codziennej eksploatacji obiektu
  • Sporządzanie raportów technicznych oraz dokumentacji zgodnej z wymogami prawa i standardami firmy
  • Optymalizacja kosztów utrzymania technicznego obiektów
  • Zapewnienie zgodności działań z przepisami BHP, PPOŻ oraz normami środowiskowymi
Wymagania:
  • Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze FM lub utrzymania ruchu
  • Wykształcenie techniczne (preferowane: elektryka, mechanika, automatyka, budownictwo)
  • Znajomość przepisów technicznych, prawa budowlanego oraz norm branżowych
  • Umiejętność zarządzania zespołem i pracy pod presją czasu
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Prawo jazdy kat. B
  • Komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie z branży facility management
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
  • Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop)
  • Możliwość udziału w szkoleniach i rozwoju zawodowego
  • Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie doświadczonego zespołu
  • Elastyczne godziny pracy i realny wpływ na organizację pracy technicznej
Kontakt:
Wysyłając dokumenty prosimy o załączenie klauzul:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż dane wskazane w art. 22(1) § 1 Kodeksu pracy oraz danych w zakresie wizerunku, podanych przeze mnie dobrowolnie w formularzu rejestrowym i w dokumentach aplikacyjnych, przez Administratora danych, w związku z prowadzoną przez niego rekrutacją na którą składam swoją aplikację.
Oświadczam, że wiem, że Administratorem jest INWEMER Serwis sp. z o.o. www.inwemer.pl, a moje dane osobowe podane dobrowolnie będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji i zostaną usunięte po jej zakończeniu, i że mam prawo, w dowolnym momencie oraz w dogodny dla siebie sposób, do żądania dostępu do treści swoich danych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, do uzyskania kopii tych danych, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, do przenoszenia tych danych, a także prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.

NAJNOWSZE OGŁOSZENIA

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Firma: Concentrix

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 25.08.2025

Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu, Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów, Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i...

Więcej informacji >>

Lekarz Neurolog

Firma: Medicover Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 25.08.2025

Jeśli posiadasz: tytuł lekarza specjalisty bądź jesteś lekarzem w trakcie specjalizacji prawo wykonywania zawodu umiejętność obsługi komputera Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o UZ bądź KG – sam wybierasz elastyczne godziny pracy wsparcie edukacyjne -...

Więcej informacji >>

Employee Lifecycle Specialist with Romanian language

Firma: JTI GBS Poland sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 25.08.2025

The Employee Lifecycle Specialist is responsible for ensuring high-quality and efficient delivery of HR administrative services throughout the employee lifecycle. The role supports multiple markets and focuses on processing employee changes, maintaining accurate HR...

Więcej informacji >>