Kierownik Techniczny Obiektu (Facility Management)
Do naszego zespołu poszukujemy doświadczonego i zaangażowanego Kierownika Technicznego obiektu, który będzie odpowiedzialny za kompleksowe zarządzanie obsługą techniczną obiektów w ramach usług facility management.
Jeśli jesteś osobą samodzielną, potrafisz skutecznie zarządzać zespołem i masz doświadczenie w utrzymaniu infrastruktury technicznej budynków – ta oferta jest dla Ciebie!
- Koordynacja i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem instalacji technicznych (HVAC, elektryczne, wod.-kan., ppoż. i inne)
- Zarządzanie zespołem techników oraz firmami podwykonawczymi
- Planowanie i kontrola przeglądów technicznych, konserwacji i napraw
- Współpraca z klientem w zakresie codziennej eksploatacji obiektu
- Sporządzanie raportów technicznych oraz dokumentacji zgodnej z wymogami prawa i standardami firmy
- Optymalizacja kosztów utrzymania technicznego obiektów
- Zapewnienie zgodności działań z przepisami BHP, PPOŻ oraz normami środowiskowymi
- Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze FM lub utrzymania ruchu
- Wykształcenie techniczne (preferowane: elektryka, mechanika, automatyka, budownictwo)
- Znajomość przepisów technicznych, prawa budowlanego oraz norm branżowych
- Umiejętność zarządzania zespołem i pracy pod presją czasu
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Prawo jazdy kat. B
- Komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność
- Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie z branży facility management
- Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
- Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop)
- Możliwość udziału w szkoleniach i rozwoju zawodowego
- Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie doświadczonego zespołu
- Elastyczne godziny pracy i realny wpływ na organizację pracy technicznej
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż dane wskazane w art. 22(1) § 1 Kodeksu pracy oraz danych w zakresie wizerunku, podanych przeze mnie dobrowolnie w formularzu rejestrowym i w dokumentach aplikacyjnych, przez Administratora danych, w związku z prowadzoną przez niego rekrutacją na którą składam swoją aplikację.
Oświadczam, że wiem, że Administratorem jest INWEMER Serwis sp. z o.o. www.inwemer.pl, a moje dane osobowe podane dobrowolnie będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji i zostaną usunięte po jej zakończeniu, i że mam prawo, w dowolnym momencie oraz w dogodny dla siebie sposób, do żądania dostępu do treści swoich danych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, do uzyskania kopii tych danych, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, do przenoszenia tych danych, a także prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 25.08.2025
Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu, Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów, Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i...
Więcej informacji >>Lekarz Neurolog
Firma: Medicover Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 25.08.2025
Jeśli posiadasz: tytuł lekarza specjalisty bądź jesteś lekarzem w trakcie specjalizacji prawo wykonywania zawodu umiejętność obsługi komputera Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o UZ bądź KG – sam wybierasz elastyczne godziny pracy wsparcie edukacyjne -...
Więcej informacji >>Employee Lifecycle Specialist with Romanian language
Firma: JTI GBS Poland sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 25.08.2025
The Employee Lifecycle Specialist is responsible for ensuring high-quality and efficient delivery of HR administrative services throughout the employee lifecycle. The role supports multiple markets and focuses on processing employee changes, maintaining accurate HR...
Więcej informacji >>