Ogłoszenie numer: 9680518, z dnia 2025-04-11

Klient portalu Praca.pl

Kierownik serwisu sprzątającego

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie zespołem serwisu sprzątającego.
  • Nadzór nad jakością usług.
  • Planowanie grafików pracy.
  • Rekrutacja nowych pracowników.
  • Zarządzanie stanami magazynowymi.
  • Przygotowywanie dokumentacji zatrudnienia.
  • Rozliczanie pracy personelu.
  • Kontrola i wsparcie zespołu podczas nieobecności.

Wymagania

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem serwisu sprzątającego.
  • Samodzielność w działaniu.
  • Odporność na stres.
  • Skrupulatność i dobra organizacja pracy.
  • Dyspozycyjność do pracy w nocy (19.00-6.00).

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Elastyczny grafik pracy.
  • Wprowadzające szkolenia zawodowe.
  • Narzędzia pracy.
  • Dofinansowanie do opieki zdrowotnej.
  • Dostęp do bezpłatnych konsultacji specjalistycznych (psychologia, prawo itp.).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

NAJNOWSZE OGŁOSZENIA

Specjalista w laboratorium badań i rozwoju/ Mikrobiolog

Firma: ManpowerGroup

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 15.04.2025

Zadania: Przeprowadzanie eksperymentów i badań w zakresie mikrobiologii (bakterie, grzyby) Opracowywanie wyników badań oraz przygotowywanie raportów Wykorzystywanie narzędzi bioinformatycznych w pracy laboratoryjnej Współpraca z zespołem R&D oraz innymi...

Więcej informacji >>

Kierowca / Zaopatrzeniowiec

Firma: Dussmann Polska Sp.z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Ząbki

Opublikowano: 15.04.2025

To oferujemy: Stabilną prace, w oparciu o grafik (poniedziałek – niedziela) Umowa zlecenie, po okresie próbnym możliwość przejścia na umowa o pracę Po okresie próbnym możliwość dołączenia do benefitów pozapłacowych – opieka medyczna, karta...

Więcej informacji >>

Konsultant ds. Sprzedaży

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 15.04.2025

Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej. Skoncentrowanie na...

Więcej informacji >>