Kierownik Kontraktów - Usługi Czystościowe
W związku z dynamicznym rozwojem oddziału w świadczeniu usług porządkowych, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- zarządzanie i koordynowanie realizacją usług porządkowych,
- reprezentowanie Spółki w bezpośrednich kontaktach z Kontrahentami oraz utrzymywanie pozytywnych relacji,
- nadzór nad gospodarką materiałowo-sprzętową,
- współpraca z działem kadr i rekrutacji,
- nadzór nad pracownikami (organizacja pracy)
- rozliczenie czasu pracy podległych pracowników.
- wykształcenie minimum średnie,
- preferowane doświadczenie w obsłudze kontraktów usług porządkowych,
- podstawowa znajomość przepisów prawa pracy i BHP,
- komunikatywność, samodzielność i dobra organizacja pracy,
- obsługa pakietu MS Office
- dyspozycyjność,
- czynne prawo jazdy kategorii B.
- stałe zatrudnienie na umowę o pracę,
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
- dobra atmosferę pracy w zgranym, lubiącym się zespole,
- możliwość rozwoju osobistego,
- niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon).
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Kierownik Budowy
Firma: Murapol Venture Partner S.A.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 16.06.2025
Twój zakres obowiązków pełnienie funkcji kierownika budowy w rozumienia Prawa Budowlanego kontrola jakości realizowanych robót oraz zgodności wykonania z dokumentacją projektową kontrola przestrzegania przepisów BHP organizacja i realizacja inwestycji...
Więcej informacji >>Kierowca transportu wewnętrznego (operator wózka widłowego)
Firma: Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 16.06.2025
Będziesz odpowiadać za: rozwożenie materiałów i podzespołów poszczególnym działom w zależności od potrzeb, transport mleka i kawy do stołówek poszczególnych pododdziałów, wywożenie odpadów w miejsce czasowego składowania, współpracę w ramach...
Więcej informacji >>Konsultant ds. Obsługi Szkód
Firma: Global Assistance Polska Sp. z o.o
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 16.06.2025
Opis stanowiska: Likwidacja szkód z ubezpieczeń turystycznych i medycznych Bieżąca komunikacja z klientami i wsparcie w procesie roszczeń Współdziałanie z innymi zespołami w organizacji świadczeń Realizacja wyznaczonych standardów jakości i terminowości...
Więcej informacji >>