Kierownik Kontraktów - Usługi Czystościowe
W związku z dynamicznym rozwojem oddziału w świadczeniu usług porządkowych, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- zarządzanie i koordynowanie realizacją usług porządkowych,
- reprezentowanie Spółki w bezpośrednich kontaktach z Kontrahentami oraz utrzymywanie pozytywnych relacji,
- nadzór nad gospodarką materiałowo-sprzętową,
- współpraca z działem kadr i rekrutacji,
- nadzór nad pracownikami (organizacja pracy)
- rozliczenie czasu pracy podległych pracowników.
- wykształcenie minimum średnie,
- preferowane doświadczenie w obsłudze kontraktów usług porządkowych,
- podstawowa znajomość przepisów prawa pracy i BHP,
- komunikatywność, samodzielność i dobra organizacja pracy,
- obsługa pakietu MS Office
- dyspozycyjność,
- czynne prawo jazdy kategorii B.
- stałe zatrudnienie na umowę o pracę,
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
- dobra atmosferę pracy w zgranym, lubiącym się zespole,
- możliwość rozwoju osobistego,
- niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon).
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego i programu Multisport
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 18.08.2025
Kontakt z klientami niemieckojęzycznymi przez czat, telefon i e-mail, Informowanie o zamówieniach, dostawach, zwrotach i reklamacjach, Rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych dotyczących sprzętu, Doradztwo produktowe oraz sprzedaż dopasowana do...
Więcej informacji >>Lekarz Neurolog
Firma: Medicover Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 18.08.2025
Jeśli posiadasz: tytuł lekarza specjalisty bądź jesteś lekarzem w trakcie specjalizacji prawo wykonywania zawodu umiejętność obsługi komputera Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o UZ bądź KG – sam wybierasz elastyczne godziny pracy wsparcie edukacyjne -...
Więcej informacji >>Employee Lifecycle Specialist with Romanian language
Firma: JTI GBS Poland sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 18.08.2025
The Employee Lifecycle Specialist is responsible for ensuring high-quality and efficient delivery of HR administrative services throughout the employee lifecycle. The role supports multiple markets and focuses on processing employee changes, maintaining accurate HR...
Więcej informacji >>