Key Account Manager
Ogłoszenie numer: 10016950, z dnia 2025-07-12
Klient portalu Praca.pl
Key Account Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Pozyskiwanie nowych kluczowych klientów i budowanie trwałych relacji biznesowych.
- Osiąganie celów sprzedażowych w obszarze KEP.
- Negocjowanie warunków, przygotowywanie ofert i nadzór nad umowami.
- Analiza rynku i konkurencji w celu optymalizacji oferty.
- Dostosowywanie działań do strategii firmy i potrzeb klientów.
- Współtworzenie strategii sprzedażowej i raportowanie wyników.
Wymagania
- Wyższe wykształcenie.
- Minimum 4-letnie doświadczenie jako Key Account Manager.
- Znajomość branży logistycznej i obszaru KEP.
- Prawo jazdy kat. B i gotowość do częstych wyjazdów służbowych.
- Bardzo dobra znajomość MS Office.
- Minimum j. angielski na poziomie B1.
- Umiejętności analityczne, strategiczne myślenie, orientacja na wyniki i klienta.
- Komunikatywność, kreatywność, samodzielność i dobra organizacja pracy.
Oferujemy
- Umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem i systemem premiowym.
- Samochód, telefon, laptop do użytku służbowego.
- Atrakcyjne warunki zakupu opieki medycznej i ubezpieczenia życiowego.
- Kartę Multisport i inne benefity.
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Technik utrzymania ruchu
Firma: SLODKIE sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 20.07.2025
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za m.in.: utrzymanie sprawności maszyn i urządzeń na linii produkcyjnej zmianę oprzyrządowania diagnozowanie uszkodzeń i rozwiązywaniem problemów Oczekiwania: znajomość mechaniki maszyn oraz...
Więcej informacji >>Technik dentystyczny (Cad-Cam)
Firma: LUX MED Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 20.07.2025
Praca dla technika dentystycznego (ceramika) w Laboratorium Protetycznym LUX MED W naszej codziennej pracy wykorzystujemy nowoczesne techniki cyfrowe, kliniczne jak i laboratoryjne. Dynamicznie rozwijamy się, spełniając plan stworzenia centralnego laboratorium. My...
Więcej informacji >>Specjalistka / Specjalista ds. Płac
Firma: Foundever
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 20.07.2025
Tryb pracy: hybrydowy — 3 dni w biurze, 2 dni zdalnie. Do Twoich obowiązków będzie należało: Obsługa procesu PPK, Zapewnienie prawidłowości danych w systemie, Opracowywanie danych do naliczania list płac (benefity i inne potrącenia, ekwiwalenty za...
Więcej informacji >>