VITam Katarzyna Stańczak
Kasjer k/m
Miejsce pracy: Warszawa
Numer: StPr/25/07266
OBOWIĄZKI:
Obsługa klienta, obsługa dostaw, utrzymanie czystości na sali sprzedaży.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Kasjer handlowy
Wykształcenie: zasadnicze zawodowe
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Język: polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany


Wymagania inne:

Wymagania: wykształcenie zasadnicze zawodowe; komunikatywna znajomość języka polskiego, komunikatywna znajomość języka angielskiego.Elastyczne godziny pracy w przedziale: 5:30-23:30.Zgłoszenia: e-mail: stanczak_katarzyna@wp.pl

Miejsce pracy:

Warszawa


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

NAJNOWSZE OGŁOSZENIA

Doradca / Doradczyni ds. klientów kluczowych

Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Piaseczno

Opublikowano: 17.08.2025

Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów projektowych/instytucjonalnych dla sklepu i zapewnienie im opieki w trakcie realizacji projektu; analizowanie potrzeb klientów i ich obsługa w zakresie optymalnych rozwiązań...

Więcej informacji >>

Inspektor / Inspektorka ds. BHP

Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Piaseczno

Opublikowano: 17.08.2025

Jakie zadania na Ciebie czekają? przestrzeganie i zapewnienie zgodności obowiązujących w sklepie instrukcji, procedur, zaświadczeń z obowiązującymi przepisami dot. bezpieczeństwa i higieny pracy zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy...

Więcej informacji >>

Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 17.08.2025

Obsługa klientów za pośrednictwem e-mail i czatu zgodnie z wysokimi standardami. Odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie problemów klientów. Realizacja wyznaczonych wskaźników satysfakcji klienta. Aktywne słuchanie i pełne zaangażowanie w potrzeby...

Więcej informacji >>