Inspektor
Komendant Główny Straży Granicznej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca samodzielna, administracyjno-biurowa, w siedzibie urzędu, w pomieszczeniu biurowym,
- stałe godziny pracy 8.15 – 16.15,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- obsługa urządzeń biurowych: komputer, telefon, faks, skaner, drukarka, kserokopiarka, niszczarka.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- dojście i dojazdy do budynku są utwardzone,
- stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku,
- infrastruktura budynku: klimatyzacja, sanitariaty, korytarze, klatki schodowe, schody, winda (budynek w trakcie remontu)
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
- niepełne przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych: brak podjazdu przy wejściu głównym, korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami.
Zakres zadań
- realizuje czynności związane z przyjmowaniem, rejestrowaniem, przechowywaniem, przekazywaniem i wysyłaniem dokumentów, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów jawnych, przetwarzanych przez komórki organizacyjne Komendy Głównej Straży Granicznej,
- prowadzi bieżącą kontrolę sposobu wytwarzania przez wykonawców merytorycznych dokumentów jawnych w celu zapewnienia właściwej ich ochrony,
- systematycznie porządkuje dokumenty znajdujące się w zasobach kancelarii oraz przygotowuje je, w celu przekazania do archiwum zakładowego,
- rozlicza, na podstawie kart obiegowych, wykonawców merytorycznych z pobranych dokumentów, ewidencji pomocniczej, pieczęci oraz elektronicznych nośników informacji, w celu zapewnienia zgodnej z przepisami ich ochrony,
- realizuje czynności w zakresie obsługi i bieżącego monitorowania elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) w ramach elektronicznej platformy administracji publicznej (ePUAP) w Komendzie Głównej Straży Granicznej, w celu odbioru korespondencji, w zastępstwie osoby upoważnionej,
- prowadzi bieżącą kontrolę postępowania z dokumentami, które zostały udostępnione funkcjonariuszom i pracownikom komórek organizacyjnych KGSG oraz egzekwuje potwierdzenia ich otrzymania lub zwrotu do kancelarii, w celu zapewnienia odpowiedniej ich ochrony,
- koordynuje prawidłowe przygotowanie materiałów archiwalnych oraz kompletuje dokumentację i przygotowuje dokumentację archiwalną, w celu przekazania jej do Archiwum Zakładowego.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z obiegiem dokumentacji jawnej i obsługą interesantów
- Pozytywne przejście procedury sprawdzającej, w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
- Komunikatywność
- Umiejętność interpretacji przepisów
- Umiejętność pracy w zespole
- Czytelny charakter pisma
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- Skrupulatność, terminowość, odpowiedzialność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne lub informację o uprzednim złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Customer Support Specialist
Firma: LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 23.02.2025
Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of existing agreements and documents Issuing and...
Więcej informacji >>Operator maszyn pakujących
Firma: ZPC Milanówek Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Grodzisk Mazowiecki
Opublikowano: 23.02.2025
Obsługa urządzeń typu flowpack i pionowych maszyn paczkujących Zarządzanie kilkuosobowym zespołem Wykonywanie zleceń produkcyjnych Wyznaczanie zadań i nadzór nad pracą zespołu Przygotowanie raportów zmianowych Doświadczenie w obsłudze urządzeń minimum...
Więcej informacji >>Specjalista ds. Sprzedaży
Firma: Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 23.02.2025
Zakres obowiązków: Obsługa rynku inwestycyjnego i lokalnego, w tym branży budowlanej. Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie i utrzymywanie stałych relacji biznesowych. Negocjowanie kontraktów handlowych. Analiza rynku inwestycji budowlanych. Wymagania:...
Więcej informacji >>