Główny specjalista
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Zagrożenie korupcją.
- Recepcja główna, punkt podawczy korespondencji, punkt obsługi interesantów, sale do spotkań z interesantami znajdują się w głównej siedzibie MRPiPS przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 w Warszawie. Kancelaria Główna MRPiPS znajduje się w budynku przy ul. Brackiej 4 w Warszawie. Miejsca parkingowe przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się w okolicy każdej nieruchomości użytkowanej przez MRPiPS. Prawo wstępu z psem asystującym możliwe jest na teren każdej z nieruchomości użytkowanej przez MRPiPS. Woda z miską do dyspozycji na recepcji budynków przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 oraz ul. Żurawiej 4a. Obiekt przy ul. Żurawiej 4A składa się z dwóch budynków: D i E i jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Wejście do budynku D jest na poziomie chodnika, na parterze, pierwszy i piątym piętrze znajdują się łazienki dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Na parterze znajduje się również ogólnodostępna "komfortka", czyli specjalnie przystosowane pomieszczenie pielęgnacyjne dla osób z niepełnosprawnościami. Budynek D jest wyposażony w dwie windy. W budynku E, z uwagi na jego konstrukcję, utrudnione jest poruszanie się osób z niepełnosprawnościami. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy budynkami D i E, wynikająca z różnicy poziomów, należy pokonać kilkustopniowe biegi schodowe. Nad wejściami do budynku oraz w pobliżu wind znajdują się znaczniki informacyjno- nawigacyjne TOTUPOINT ®.
Zakres zadań
- Sprawuje nadzór nad eksploatacją, naprawami i bieżącą konserwacją obiektów Ministerstwa, oraz nieruchomościami Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, w tym, przygotowuje i prowadzi nadzór merytoryczny nad umowami związanymi z prawidłowym funkcjonowaniem Urzędu w celu właściwej i terminowej ich realizacji.
- Sporządza dokumentację niezbędną do uruchomienia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym prowadzi sprawy związane z przygotowaniem opisu przedmiotu zamówienia wraz z określeniem szacunkowych kosztów przeznaczonych na realizację zamówienia oraz bierze udział w pracach komisji przetargowych związanych z zamówieniem na wykonanie przedsięwzięć remontowych i inwestycyjnych w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu postępowania w odniesieniu do merytorycznej części zamówienia.
- Opracowuje projekty planów inwestycyjnych i remontowych w celu prawidłowego wykorzystania przyznanych środków.
- Prowadzi sprawy związane z prawidłowym naliczaniem podatków od nieruchomości będących w trwałym zarządzie Ministerstwa oraz od nieruchomości Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych a także innych opłat na rzecz jednostek samorządu terytorialnego związanych z zarządzaniem wyżej wymienionymi nieruchomościami.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w tym 1 rok w zarządzaniu nieruchomościami lub w jednostkach sektora finansów publicznych
- Znajomość ustawy Prawo budowlane oraz aktów wykonawczych do ustawy
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- Znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
- Komunikatywność
- Umiejętność analizy i syntezy informacji
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Umiejętność współpracy
- Umiejętność obsługi komputera: MS Office
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Główny specjalista - Specjalista medyczny w projekcie „Odwrócona Piramida Świadczeń” w Wydziale Inicjacji Zmian w Departamencie Analiz, Monitorowania Jakości i Optymalizacji Świadczeń
Firma: Centrala NFZ
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 15.08.2025
GŁÓWNE ZADANIA przygotowywanie wkładu do konstrukcji produktów poprzez udział w przekształcaniu ustaleń eksperckich na specyfikację produktów rozliczeniowych w ramach projektu „Odwrócona Piramida Świadczeń”; współudział w procesie projektowania...
Więcej informacji >>Pracownik magazynu
Firma: ManpowerGroup
Miejsce pracy: mazowieckie / Grodzisk Mazowiecki
Opublikowano: 15.08.2025
Zadania: Obsługa komputera i skanera magazynowego Praca z użyciem wózka czołowego oraz wózka typu piesek (niski skład), z pola odkładczego na auto typu naczepa i odwrotnie Wymagania: Uprawnienia UDT Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku...
Więcej informacji >>Pracownik hali
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 15.08.2025
Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Uzupełnianie towaru i dbałość o jego właściwą ekspozycję, Zapewnienie prawidłowego oznaczenia cenowego, Praca przy kasie oraz obsługa płatności, Współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy, Przestrzeganie...
Więcej informacji >>