Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 154137

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. 


Praca na stanowisku wiąże się z nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżury).


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami

Zakres zadań

  • Zapewnia prowadzenie bieżącej analizy zaangażowania planu i wydatków.
  • Prowadzi ewidencję w księgach rachunkowych zaangażowania w zakresie wydatków budżetowych oraz wniosków o udzielenie zamówienia publicznego.
  • Zapewnia bieżące wypłaty zaliczek oraz rozliczenia wyjazdów służbowych zagranicznych pracowników, rozrachunków z placówkami dyplomatycznymi.
  • Opiniuje i uzgadnia z innymi komórkami organizacyjnymi KPRM pod względem finansowym treści umów, wniosków i porozumień wpływających do Biura.
  • Sprawdza z planem finansowym przedstawione do realizacji dokumenty. W sytuacji braku środków podejmuje działania zmierzające do zmiany w planie finansowym.
  • Prowadzi ewidencję w księgach rachunkowych w zakresie kosztów i rozrachunków oraz zaangażowania wydatków budżetowych w zakresie delegacji zagranicznych, rozliczeń z ambasadami oraz z tytułu zakupu towarów i usług w zakresie przydzielonym przez przełożonego.
  • Podczas nieobecności zastępuje naczelnika Wydziału i Głównego Księgowego II.
  • Wykonuje inne czynności zlecone przez przełożonego.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych w rachunkowości budżetowej
  • Znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o finansach publicznych wraz z przepisami wykonawczymi, ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej, ustawy prawo zamówień publicznych, w szczególności w zakresie odnoszącym się do umów
  • Posiadanie umiejętności z zakresu obsługi komputera i aplikacji biurowych (Ms Office: Word, Excel, Outlook, Power Point oraz Internet)
  • Posiadanie kompetencji miękkich: podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, myślenie analityczne, rzetelność, komunikacja, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w zakresie rozliczania delegacji zagranicznych
  • Przeszkolenie w zakresie: rachunkowości, finansów publicznych, zamówień publicznych, delegacji zagranicznych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1
  • Posiadanie umiejętności ć obsługi komputera w zakresie systemu finansowego QNT

NAJNOWSZE OGŁOSZENIA

Księgowa / Księgowy

Firma: EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Otwock

Opublikowano: 08.08.2025

Twój zakres obowiązków: dekretacja i księgowanie w systemie finansowo-księgowym dokumentów źródłowych; weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym; rozliczanie należności i zobowiązań – potwierdzenia sald rozrachunków;...

Więcej informacji >>

Koordynator Projektów Inwestycyjnych

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 08.08.2025

Przygotowanie dokumentacji projektowej dla nowych i remontowanych obiektów sportowych, Realizacja aranżacji i przebudów w istniejących klubach, Rewizje, uzgodnienia i wdrażanie zmian z biurami projektowymi, Koordynacja projektów od koncepcji do nadzoru...

Więcej informacji >>

Prawnik / Prawniczka / Radca Prawny / Radczyni Prawna - Specjalista / Specjalistka ds. legislacji 

Firma: Polskie Koleje Państwowe S.A.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 08.08.2025

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: Udział w procesie opiniowania i opracowywania projektów aktów prawnych, zarówno o charakterze wewnętrznym, jak i zewnętrznym, przygotowywanych przez Spółkę i opracowywanie ich pod względem legislacyjnym i...

Więcej informacji >>