Ekspert ds. Analiz i CRM
Twoja Rola
- współpracujesz z zespołami IT, sprzedaży, marketingu i obsługi klienta, aby zapewnić właściwe funkcjonowanie systemów bazodanowych (w tym CRM) poprzez dostosowanie funkcjonalności systemowych do potrzeb biznesowych
- nadzorujesz wprowadzanie nowych funkcjonalności, integrację z innymi systemami oraz szkolenia użytkowników, zapewniając ciągłe doskonalenie systemów bazodanowych (w tym CRM)
- przygotowujesz specyfikacje wymagań biznesowych do narzędzi informatycznych (identyfikujesz i analizujesz potrzeby użytkowników końcowych) oraz nadzorujesz wdrożenie zmian
- projektujesz, tworzysz, rozwijasz i optymalizujesz procesy biznesowe
- dbasz o poprawność, aktualność i spójność danych w systemach bazodanowych (w tym CRM), co jest kluczowe dla skutecznego wsparcia procesów sprzedaży i obsługi klienta
- dbasz o bezpieczeństwo danych klientów, ich poufność i zgodność z obowiązującymi regulacjami (np. RODO)
- analizujesz dane i tworzysz raporty, które wspierają decyzje strategiczne oraz operacyjne związane z zarządzaniem relacjami z klientami
- opracowujesz i modyfikujesz procedury operacyjne, instrukcje i regulacje formalne
- uczestniczysz w przekrojowych projektach w skali organizacji mających na celu rozwój działalności biznesowej obszaru bankowości korporacyjnej
Oferujemy Ci pracę w niewielkim dynamicznym zespole zlokalizowanym w Warszawie. Zespół realizuje zadania z wielu obszarów takich jak marketing, komunikacja, zarządzanie procesami, analiza danych, raportowanie, współpraca z partnerami biznesowymi. Specyfika realizowanych zadań daje okazję do współpracy z innymi jednostkami Banku oraz Grupy Crédit Agricole w Polsce i na świecie.
- znasz specyfikę bankowości korporacyjnej i potrzeb klientów korporacyjnych
- masz co najmniej 2 lata doświadczenia w obszarze użytkowania baz danych i analizowania danych oraz raportowania
- posiadasz wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym, zarządzania procesami lub analiz danych
- umiesz tworzyć i optymalizować procesy biznesowe oraz regulacje formalne
- znasz MS Excel na poziomie zaawansowanym (znajomość MS Access będzie dodatkowym atutem) oraz bardzo dobrze posługujesz się MS Power Point
- charakteryzuje cię analityczne myślenie i samodzielność w rozwiązywania problemów
- umiesz gromadzić, analizować i specyfikować wymagania biznesowe
- bardzo dobrze organizujesz swój czas, działasz sumiennie i odpowiedzialnie oraz potrafisz pracować pod presją czasu
- znasz biegle język angielski (znajomość języka francuskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem)
- dodatkowym atutami są: znajomość narzędzi Power BI, JIRA, Confluence, znajomośc SQL, znajomość metodologii AGILE
- Karta Multisport
- Opieka medyczna
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Korzyści
Prosimy pamiętać o dołączeniu klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D , 54-202 Wrocław, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.
Jeżeli chcesz, aby Twoja kandydatura została wzięta pod uwagę w innych procesach rekrutacyjnych, prosimy o dołączenie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D , 54-202 Wrocław, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Specjalista ds. Sprzedaży / Key Account Manager
Firma: Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Piaseczno
Opublikowano: 11.11.2025
Twój zakres obowiązków Rozwijanie relacji z kluczowymi sieciami handlowymi takimi jak LIDL, BIEDRONKA, DEALZ, Negocjacje warunków handlowych i wprowadzanie nowych produktów do oferty sieci, Monitorowanie i analiza realizacji celów sprzedażowych, Współpraca z...
Więcej informacji >>Specjalista ds. Logistyki i Dostaw
Firma: Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Piaseczno
Opublikowano: 11.11.2025
Zakres obowiązków: Organizacja i realizacja dostaw oraz wystawianie faktur do sieci handlowych, Monitorowanie dostaw do DC pod kątem terminowości, jakości i potencjalnych zagrożeń, Kontakt z przewoźnikami i zarządzanie bieżącymi reklamacjami, Wypełnianie...
Więcej informacji >>Stażysta w administracji państwowej
Firma: Fundacja Sustinae
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 11.11.2025
Wymagania : Aktualne do końca kwietnia 2026 r. orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub aktualny dokument równoważny (warunek konieczny) , Status na rynku pracy: osoby bezrobotnej, nieaktywnej zawodowo lub poszukującej pracy, Wykształcenie min. średnie...
Więcej informacji >>