Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Dyrektor Agencji
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje główne zadania:
  • Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedaży. 
  • Tworzenie własnego biznesu.
  • Rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych Konsultantów oraz Liderów Sprzedaży.
  • Aktywne budowanie portfela klientow.
  • Realizacja strategii sprzedażowych.
  • Rozwój umiejętności produktowych i sprzedażowych.
  • Wsparcie i rozwój współpracowników, dbanie o ciągły rozwój zawodowy zespołu.
Wymagania:
  • Wykształcenie średnie.
  • Doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu zespołem sprzedaży (mile widziane w branży ubezpieczeniowej)
  • Gotowość do pracy na własnej działalności.
Pracodawca oferuje:
  • System benefitów i atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • System szkoleń i awansów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

NAJNOWSZE OGŁOSZENIA

Pracownik ds. zakupów

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Pruszków

Opublikowano: 13.06.2025

Pozyskiwanie i współpraca z dostawcami Negocjacje cenników i umów handlowych Aktualizacja danych w systemie zakupowym Wsparcie działań zakupowych w różnych regionach Udział w realizacji bieżących projektów Umiejętności zakupowe i techniki negocjacyjne...

Więcej informacji >>

Manager Sprzedaży – branża kosmetyczna

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 13.06.2025

Kogo szukamy? Osoby z minimum kilkuletnim doświadczeniem w sprzedaży B2B w branży kosmetycznej (warunek konieczny) Ze znajomością języka angielskiego na poziomie min. B2 (warunek konieczny – komunikacja z partnerami zagranicznymi) Osoby komunikatywnej,...

Więcej informacji >>

Konsultant ds. wsparcia klienta (język duński)

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 13.06.2025

Pomoc użytkownikom w cieszeniu się usługami streamingu bez zakłóceń; wsparcie przez telefon, e-mail, czy czat; rozwiązywanie problemów technicznych i administracyjnych; obsługa reklamacji z empatią. Zdolność do pracy zespołowej; proaktywność;...

Więcej informacji >>