Doręczyciel k/m
Zawód: Pozostali listonosze i pokrewni
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: polski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Wymagania inne:
Wymagana podstawowa znajomość języka polskiego.Praca na terenie Warszawy w szczególności na obszarze dzielnic: Ursus, Ochota, Śródmieście, Mokotów, Włochy - rejon do ustalenia.Do wynagrodzenia doliczane: premia uzależniona od zaangażowania w wys. 400 zł, dofinansowanie w wysokości połowy wartości karty miejskiej.Elastyczny grafik pracy (wybrane dni tygodnia). Dni robocze: od 6 do 8h dziennie.[Kontakt: osobisty, tel. 505 161 020]
Warszawa
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 30,50 do 33,00 PLN
Opis wynagrodzenia:
Stawka: 30,50 zł/h - 33 zł/h brutto+ premia uzależniona od zaangażowania w wys. 400 zł+ dofinansowanie w wysokości połowy wartości karty miejskiejElastyczny grafik pracy (wybrane dni tygodnia). Dni robocze: od 6 do 8h dziennie.
Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Doradca / Doradczyni ds. klientów kluczowych
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Piaseczno
Opublikowano: 17.08.2025
Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów projektowych/instytucjonalnych dla sklepu i zapewnienie im opieki w trakcie realizacji projektu; analizowanie potrzeb klientów i ich obsługa w zakresie optymalnych rozwiązań...
Więcej informacji >>Inspektor / Inspektorka ds. BHP
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Piaseczno
Opublikowano: 17.08.2025
Jakie zadania na Ciebie czekają? przestrzeganie i zapewnienie zgodności obowiązujących w sklepie instrukcji, procedur, zaświadczeń z obowiązującymi przepisami dot. bezpieczeństwa i higieny pracy zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy...
Więcej informacji >>Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 17.08.2025
Obsługa klientów za pośrednictwem e-mail i czatu zgodnie z wysokimi standardami. Odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie problemów klientów. Realizacja wyznaczonych wskaźników satysfakcji klienta. Aktywne słuchanie i pełne zaangażowanie w potrzeby...
Więcej informacji >>