Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (Centrum Klienta bezkasowe)
Misja Banku BNP Paribas: Wprowadzamy pozytywną bankowość w życie naszych Klientów, odpowiadając na ich potrzeby finansowe i ułatwiając im realizację celów. W sposób prosty, przemyślany i bezpieczny. Z troską o społeczeństwo i środowisko.
- Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej;
- Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital;
- Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów;
- Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań;
- Zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNPP;
- Efektywne realizowanie celów sprzedażowych.
- Doświadczenie w pracy w obszarze sprzedaży - mile widziane doświadczenie w branży bankowej lub usług telekomunikacyjnych;
- Znajomość procesów i narzędzi obsługi Klientów;
- Bardzo dobra obsługa kanałów elektronicznych i mobilnych, w tym umiejętność poruszania się po mediach społecznościowych i zainteresowanie nowymi technologiami;
- Zdolności organizacyjne oraz szybkość uczenia się;
- Otwartość na zmiany, samodzielność, kreatywność i inicjatywa w działaniu;
- Komunikatywność oraz umiejętność współpracy z osobami w zróżnicowanym wieku;
- Nastawienie na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych;
- Znajomość pakietu MS Office.
- Dołączenie do organizacji o globalnym zasięgu, która jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 63 krajach z 200-letnią tradycją;
- Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą niezależnie od Twojej orientacji psychoseksualnej, tożsamości płciowej, wieku, pochodzenia, koloru skóry czy rodzaju niepełnosprawności. Każda osoba jest u nas mile widziana;
- Rozwój w Banku Zielonych Zmian, w którym możesz mieć wpływ na naszą planetę i otaczający nas świat;
- Dużą autonomię w działaniu przy jednoczesnym wsparciu przełożonego, co potwierdza ponad 90% pracowników;
- Możliwość podejmowania własnych decyzji, eksperymentowania i tworzenia swojej unikalnej ścieżki doświadczeń;
- Możliwości rozwoju zarówno w banku jak i spółkach w ramach Grupy BNP Paribas w kraju i zagranicą;
- Pracę w środowisku agile’owym, które wspiera elastyczność i innowacyjność organizacji, w końcu jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata.
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Customer Advisor with Serbian
Firma: Concentrix
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 12.12.2025
Providing high-quality customer service via phone, email, chat, and social media Assisting with product information and resolving technical issues Initiating and managing Xiaomi device repair processes Adhering to detailed project guidelines and maintaining high...
Więcej informacji >>Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem serbskim
Firma: Concentrix
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 12.12.2025
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych...
Więcej informacji >>Zastępca Kierownika Działu Zamówień Publicznych
Firma: Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 12.12.2025
OPIS STANOWISKA Samodzielne organizowanie i prowadzenie procedur przetargowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami. Udział w tworzeniu rocznych planów zamówień publicznych, opartych na planach inwestycji, remontów i...
Więcej informacji >>