Doradca Techniczno-Handlowy
W People Hub każdego dnia łączymy tysiące ludzi dzięki naszej rozległej sieci kontaktów. Jako doświadczony dostawca usług personalnych z sukcesem pomagamy naszym kandydatom, pracownikom i klientom w 130 lokalizacjach w 10 krajach Europy.
Dla naszego klienta, polskiego dostawcy regałów magazynowych i akcesoriów oraz wykonawcy montaży, przeglądów i serwisów regałowych prowadzimy rekrutację na stanowisko:
- pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i sprzedaż regałów, akcesoriów magazynowych oraz usług montażu, przeglądów i serwisów regałowych,
- określanie preferencji, potrzeb i wymagań klientów biznesowych oraz opracowywanie na ich podstawie odpowiednich ofert handlowych,
- przygotowywanie prezentacji, ofert, kalkulacji oraz pozostałej dokumentacji techniczno-handlowej,
- negocjowanie warunków sprzedażowych i zawieranie umów z klientami,
- doradztwo techniczne i opracowywanie projektów magazynów,
- współpraca z dostawcami i kontrahentami,
- koordynacja działań dotyczących realizacji zamówień,
- udział w konferencjach, targach branżowych i nienaganne reprezentowanie firmy, także w mediach społecznościowych,
- współpraca z pozostałymi działami w firmie.a
- minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym ze sprzedażą B2B i doradztwem technicznym, najchętniej intralogistyka lub automatyka magazynowa,
- umiejętność identyfikowania potrzeb klientów oraz opracowywania ofert, wycen i kalkulacji,
- umiejętność planowania i zarządzania budżetem sprzedażowym,
- praktyczna znajomość technik docierania do klientów oraz technik sprzedaży i negocjacji,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
- umiejętność aktywnego słuchania i radzenia sobie z obiekcjami klientów,
- zmysł techniczny, umiejętność analitycznego myślenia i bardzo dobre umiejętności organizacyjne,
- samodzielność, wytrwałość, nastawienie na współpracę i budowanie relacji,
- wysoki poziom empatii, asertywności i chęć rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji,
- czynne prawo jazdy kategorii B i gotowość do pracy w terenie,
- praktyczna znajomość MS Office (Excel, Power Point, Outlook, MS Teams).
- wykształcenie średnie lub wyższe techniczne,
- znajomość programu AutoCad/ZwCad,
- znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację biznesową.
- samodzielne i odpowiedzialne stanowisko podlegające pod Dyrektora Handlowego,
- profesjonalne narzędzia pracy: laptop, smartfon, auto służbowe z możliwością użytku prywatnego,
- umowa o pracę bezpośrednio z pracodawcą,
- wynagrodzenie podstawowe w wysokości 6500-8000PLN brutto + premię w wysokości od 3000zł brutto/kwartalnie bez górnej granicy,
- świetna atmosfera i partnerskie relacje na każdym szczeblu organizacji,
- szansa rozwoju zawodowego w stabilnej organizacji i przyszłościowej branży oraz liczne szkolenia i spotkania integracyjne.
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Specjalista ds. Kontroli Jakości
Firma: Inter Europol S.A.
Miejsce pracy: mazowieckie / Marki
Opublikowano: 19.04.2025
Główne zadania: Bieżąca kontrola procesów produkcyjnych i magazynowych mająca na celu zapewnienie jakości produktów według standardów firmy, Wykonywanie pomiarów produktów gotowych oraz oznaczeń fizykochemicznych surowców półproduktów i produktów,...
Więcej informacji >>Cost Manager
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 19.04.2025
Zarządzanie globalnym wdrożeniem kosztów (Global Cost Roll-Out) w systemie SAP Weryfikacja i zatwierdzanie nowych wniosków VMC zgodnie z globalnymi politykami kosztowymi Prowadzenie szacowania kosztów dla projektów PLM oraz procesu Quick VMC, tworzenie...
Więcej informacji >>Praktykant / Praktykantka w obszarze Digital marketing/ UX/ UI w Orange
Firma: Orange Polska S.A.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 19.04.2025
Staniesz się kreatorem/kreatorką wizualnym/wizualną: będziesz projektować grafiki i kampanie reklamowe zgodne z identyfikacją wizualną marki Orange. Poznasz tajniki SEO i SEM: nauczysz się analizować słowa kluczowe, optymalizować strony internetowe i...
Więcej informacji >>