Doradca ds. Ubezpieczeń Majątkowych
Ogłoszenie numer: 10155476, z dnia 2025-08-12
Klient portalu Praca.pl
Doradca ds. Ubezpieczeń Majątkowych
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Rozwijanie relacji z klientami, identyfikacja ich potrzeb i kreowanie ofert z wykorzystaniem dostępnych narzędzi.
- Organizacja spotkań z klientami, zarówno online, jak i bezpośrednich.
- Osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych przy wsparciu i dostępie do szkoleń oraz opieki mentora.
Wymagania
- Komunikatywność, samodzielność w organizacji pracy, motywacja do rozwoju.
- Działalność gospodarcza lub gotowość do jej założenia.
- Minimum średnie wykształcenie, niekaralność.
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta.
Oferujemy
- System prowizyjny z dodatkowymi premiami i nagrodami.
- Elastyczność pracy oraz wsparcie poprzez indywidualny plan rozwoju.
- Narzędzia diagnostyczne kompetencji, dostęp do szkoleń i materiałów wspierających rozwój.
- Możliwość pracy hybrydowej, elastyczny czas pracy, benefity takie jak zniżki, pakiet szkoleń, wyjazdy nagrodowe.
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Doradca / Doradczyni ds. klientów kluczowych
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Piaseczno
Opublikowano: 17.08.2025
Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów projektowych/instytucjonalnych dla sklepu i zapewnienie im opieki w trakcie realizacji projektu; analizowanie potrzeb klientów i ich obsługa w zakresie optymalnych rozwiązań...
Więcej informacji >>Inspektor / Inspektorka ds. BHP
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Piaseczno
Opublikowano: 17.08.2025
Jakie zadania na Ciebie czekają? przestrzeganie i zapewnienie zgodności obowiązujących w sklepie instrukcji, procedur, zaświadczeń z obowiązującymi przepisami dot. bezpieczeństwa i higieny pracy zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy...
Więcej informacji >>Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 17.08.2025
Obsługa klientów za pośrednictwem e-mail i czatu zgodnie z wysokimi standardami. Odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie problemów klientów. Realizacja wyznaczonych wskaźników satysfakcji klienta. Aktywne słuchanie i pełne zaangażowanie w potrzeby...
Więcej informacji >>