Customer Advisor with Swedish
- Provide heroic assistance to our premium clients, ensuring their journeys are comfortable.
- Use your wand (okay, keyboard) to magically assist partners in selecting flights, products, and the best payment methods available.
- Navigate the world of airline tickets with the precision of a GPS.
- Understand customer needs and solve their travel issues with a smile.
- Build unbreakable relationships with your customers by becoming their guide on the journey.
- Fluent in Swedish (C1) and English (B2 level)
- Naturally helpful, with the enthusiasm and patience of a saint.
- Active listener who communicates without problems.
- Attention to detail such as that of Sherlock Holms.
- Highly organised with the ability to juggle tasks like a circus performer.
- After mastering the in the office for 6-9 months, enjoy the 50% of hybrid lifestyle—where home office means your couch is now a legitimate workstation!
- Work for the largest, well-known Nordic 5-star airline - SAS.
- Social benefits package, MyBenefit cafeteria, private medical care (LuxMed), and life insurance.
- Attractive bonus for recommending your friends to work with us.
- Gain new skills through comprehensive training programs.
- Enjoy rapid advancement and professional growth in a dynamic environment.
- Connect with colleagues from around the world, broadening your cultural horizons.
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 15.08.2025
Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu, Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów, Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i...
Więcej informacji >>Administrator urządzeń firmowych telefonii stacjonarnej i komórkowej
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 15.08.2025
Współpraca z jednostkami Spółki w zakresie obsługi usług telekomunikacyjnych Prowadzenie ewidencji sprzętu i kart SIM, aktywacja oraz dezaktywacja numerów i usług Bezpośrednia obsługa pracowników Centrali w zakresie telefonii i sprzętu Kontakt i...
Więcej informacji >>Specjalista ds. płac
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 15.08.2025
Naliczanie wynagrodzeń (etat + umowy cywilnoprawne) Rozliczanie zasiłków i potrąceń (alimenty, komornik) Przygotowywanie raportów, deklaracji PIT i ZUS Kontakt z ZUS i US w sprawach płacowych Wystawianie zaświadczeń i dokumentów pracowniczych (np. RP-7)...
Więcej informacji >>