Category Manager
Ogłoszenie numer: 10088635, z dnia 2025-08-02
Klient portalu Praca.pl
Category Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Zarządzanie kategoriami produktów (żywność i non-food).
- Negocjowanie warunków handlowych.
- Przeprowadzanie przeglądów asortymentu.
- Opracowywanie strategii dla poszczególnych kategorii.
- Analiza rynku i trendów.
Wymagania
- Minimum 2 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku, preferowane doświadczenie z kategoriami takimi jak książki, kartki okolicznościowe czy produkty spożywcze.
- Umiejętność analizy i interpretacji danych.
- Bardzo dobra znajomość MS Office, zwłaszcza Excel.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Wysokie umiejętności negocjacyjne.
- Umiejętność pracy pod presją czasu w dynamicznym środowisku.
- Otwartość na zmiany i umiejętność pracy projektowej.
Oferujemy
- Wsparcie mentorskie w pierwszych trzech miesiącach pracy.
- Preferencyjne warunki pożyczek i wsparcie w trudnych sytuacjach życiowych.
- Atrakcyjne opcje zakupu opieki medycznej oraz ubezpieczenia na życie.
- Kartę Multisport i dofinansowanie do aktywności oraz wydarzeń kulturalnych.
- Zniżki na paliwo i u partnerów biznesowych.
- Dostęp do platformy językowej.
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 18.08.2025
Kontakt z klientami niemieckojęzycznymi przez czat, telefon i e-mail, Informowanie o zamówieniach, dostawach, zwrotach i reklamacjach, Rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych dotyczących sprzętu, Doradztwo produktowe oraz sprzedaż dopasowana do...
Więcej informacji >>Lekarz Neurolog
Firma: Medicover Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 18.08.2025
Jeśli posiadasz: tytuł lekarza specjalisty bądź jesteś lekarzem w trakcie specjalizacji prawo wykonywania zawodu umiejętność obsługi komputera Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o UZ bądź KG – sam wybierasz elastyczne godziny pracy wsparcie edukacyjne -...
Więcej informacji >>Employee Lifecycle Specialist with Romanian language
Firma: JTI GBS Poland sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 18.08.2025
The Employee Lifecycle Specialist is responsible for ensuring high-quality and efficient delivery of HR administrative services throughout the employee lifecycle. The role supports multiple markets and focuses on processing employee changes, maintaining accurate HR...
Więcej informacji >>