Category Manager
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę
- zarządzanie kategoriami asortymentowymi (non-food/food),
- negocjowanie warunków handlowych,
- przeprowadzanie rewizji asortymentowych,
- opracowanie strategii asortymentowej,
- badanie rynku i trendów.
- masz min. 2-letnie doświadczenie jako samodzielny Category Manager/Kupiec (mile widziane na kategoriach: książki, kartki okolicznościowe, spożywcze, non-food),
- potrafisz analizować i interpretować dane liczbowe,
- znasz pakiet MS Office (w szczególności Excel) na poziomie min. średniozaawansowanym,
- znasz j. angielski na poziomie komunikatywnym,
- masz wysokorozwinięte umiejętności negocjacyjne,
- umiesz pracować pod presją czasu w zmieniającym się środowisku,
- jesteś otwarty na zmiany i potrafisz pracować projektowo.
- wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy
- pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie
- kartę Multisport na korzystnych warunkach, pocztowe grupy sportowe
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych
- karty rabatowe na paliwo oraz zniżki u partnerów biznesowych
- dostęp do platformy językowej
Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 18.08.2025
Kontakt z klientami niemieckojęzycznymi przez czat, telefon i e-mail, Informowanie o zamówieniach, dostawach, zwrotach i reklamacjach, Rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych dotyczących sprzętu, Doradztwo produktowe oraz sprzedaż dopasowana do...
Więcej informacji >>Lekarz Neurolog
Firma: Medicover Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 18.08.2025
Jeśli posiadasz: tytuł lekarza specjalisty bądź jesteś lekarzem w trakcie specjalizacji prawo wykonywania zawodu umiejętność obsługi komputera Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o UZ bądź KG – sam wybierasz elastyczne godziny pracy wsparcie edukacyjne -...
Więcej informacji >>Employee Lifecycle Specialist with Romanian language
Firma: JTI GBS Poland sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 18.08.2025
The Employee Lifecycle Specialist is responsible for ensuring high-quality and efficient delivery of HR administrative services throughout the employee lifecycle. The role supports multiple markets and focuses on processing employee changes, maintaining accurate HR...
Więcej informacji >>