Dołącz do #Unikalnych, jako:
Asystentka Zarządu
Lokalizacja Warszawa

Obecnie do naszego biura w Warszawie poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za obsługę sekretariatu Zarządu UNIBEP SA.

Twoje zadania:
  • Zarządzanie kalendarzem spotkań Członków Zarządu,
  • Profesjonalna obsługa telefoniczna oraz bezpośrednia klientów Spółki, 
  • Koordynacja, organizacja i obsługa spotkań Członków Zarządu, posiedzeń Zarządu, Rady Nadzorczej, przygotowanie materiałów, zapewnienie logistycznego wsparcia,
  • Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących do firmy oraz nadzór nad ich prawidłowym obiegiem,
  • Redagowanie oficjalnej korespondencji i dokumentów zgodnie z obowiązującymi standardami Spółki,
  • Zarządzanie korespondencją elektroniczną i tradycyjną, dbanie o terminowe i poprawne przekazywanie informacji,
  • Koordynacja przepływu dokumentacji z budów oraz nadzór nad jej prawidłowym obiegiem,
  • Wprowadzanie dokumentów finansowych do systemu finansowego,
  • Dbanie o zaopatrzenie sekretariatu oraz biura w artykuły biurowe, spożywcze oraz inne niezbędne materiały,
  • Organizacja podróży służbowych, rezerwacje noclegów, biletów, itp.
  • Zapewnianie bieżącego wsparcia administracyjnego w codziennym funkcjonowaniu biura.
Aplikuj, jeśli posiadasz:
  • Wykształcenie min. średnie lub wyższe (kierunki ekonomiczne, administracyjne lub prawnicze),
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku - min. 2 lata,
  • Doświadczenie w pracach biurowych,
  • Znajomość pakietu MS Office,
  • Znajomość obsługi urządzeń biurowych,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (weryfikowana podczas rekrutacji),
  • Wysoką kulturę osobistą,
  • Bardzo dobre zdolności organizacyjne i interpersonalne,
  • Umiejętność współpracy w zespole, otwartość.
Zapewniamy:
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Pracę w biurze w Warszawie przy ul. Kondratowicza 37,
  • Godziny pracy 8:00-16:00,
  • Niezbędne narzędzia do pracy – komputer i telefon,
  • Wsparcie zgranego i otwartego zespołu, który współpracuje w realizacji wspólnych celów,
  • Dostęp do szkoleń podnoszących kwalifikacje,
  • Atrakcyjne benefity, m.in. dofinansowanie do karty sportowej, darmowe wsparcie psychologiczne, prywatna opieka medyczna w PZU, Program Poleceń Pracowniczych​.
Proces rekrutacji
Zgłoszenie do procesu rekrutacji Kliknij przycisk "Aplikuj" poniżej, a my przekierujemy Cię do formularza aplikacyjnego - jego uzupełnienie nie zajmie Ci więcej niż 5 min. Potwierdzenie otrzymania przez nas Twojego CV dostaniesz na maila.
Analiza Twojej aplikacjiProces analizy wszystkich kandydatów trwa 1-2 tygodnie (w zależności od liczby kandydatów). To moment, w którym decydujemy, kogo zaprosić do etapu spotkań – wcześniej potwierdzamy dyspozycyjność kandydata telefonicznie.
Spotkanie bezpośrednie lub rozmowa onlineW procesie rekrutacji szanujemy Twój i swój czas, dlatego na rozmowie będzie obecny zarówno rekruter, jak i Twój przyszły, bezpośredni przełożony. Spotkanie potrwa ok. godziny.
Oferta pracy / informacja zwrotnaPo udanym spotkaniu skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby przedstawić konkretną propozycję i ustalić wszystkie formalne szczegóły.

NAJNOWSZE OGŁOSZENIA

Kasjer - Sprzedawca

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 26.04.2025

Obsługa Klientów z zachowaniem standardów firmy. Obsługa kasy fiskalnej. Dbanie o ekspozycję produktów i monitorowanie dat ważności. Dyspozycyjność na zmiany. Rzetelność i uczciwość. Umiejętność komunikacji. Aktualne badania sanepid lub gotowość do...

Więcej informacji >>

Kasjer - Sprzedawca

Firma: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 26.04.2025

Opis stanowiska Profesjonalna obsługa klientów. Obsługa kasy fiskalnej. Utrzymywanie właściwej prezentacji produktów. Wymagania Dyspozycyjność (praca zmianowa). Rzetelność, uczciwość. Umiejętności komunikacyjne. Sanitarne badania lub gotowość do ich...

Więcej informacji >>

Sekretarka

Firma: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 26.04.2025

Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Archiwizacja dokumentów oraz zarządzanie rejestrami spraw sądowych i opinii prawnych, Wsparcie administracyjne radców prawnych, w tym przygotowywanie dokumentów i pism, Organizacja spotkań oraz...

Więcej informacji >>