Asystent Planowania Customer Service z j. hiszpańskim
- aktualizacja danych w systemie komputerowym
- dbanie o wysoką jakość i terminowość realizowanych zleceń
- obsługa dokumentacyjna wysyłek
- przygotowywanie raportów dla potrzeb innych działów
- weryfikacja dokumentów wg wytycznych
- wprowadzanie danych do systemu
- Współpraca z działem prawnym
- Prowadzenie korespondencji wyjaśniającej
- Kompletacja dokumentów
- bardzo dobra organizacja pracy
- kreatywność
- samodzielność w podejmowaniu decyzji
- bardzo dobra obsługa komputera, pakietu MS Office
- dobra znajomość języka hiszpańskiego
- stałą solidną pracę w młodym zespole
- system benefitów
- atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia)
- szkolenia i kursy z zakresu spedycji i transportu
- możliwość podnoszenia swojego doświadczenia zawodowego w branży TSL
- praca od poniedziałku do piątku
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Specjalista ds. efektywności energetycznej
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 26.10.2025
Koordynowanie i wdrażanie działań zgodnych z normą ISO 50001 oraz przepisami prawa, a także przygotowywanie dokumentacji do audytów. Opracowywanie przeglądów energetycznych firmy zgodnie z obowiązującymi standardami. Analizowanie i definiowanie potencjału...
Więcej informacji >>Specjalista ds. Kadr i Płac
Firma: Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 26.10.2025
Opis stanowiska prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych przygotowywanie i rejestrowanie dokumentów kadrowych, w tym umów, aneksów, wypowiedzeń i zaświadczeń obsługa ewidencji czasu pracy, w tym urlopów, nadgodzin i zwolnień...
Więcej informacji >>Specjalista ds. Kadr i Płac
Firma: MAOBI Group
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 26.10.2025
Zakres obowiązków Prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych, Przygotowywanie i ewidencjonowanie dokumentów kadrowych (umowy o pracę, aneksy, wypowiedzenia, zaświadczenia), Obsługa ewidencji czasu pracy ( w tym: urlopy, nadgodziny,...
Więcej informacji >>