Asystent / Asystentka Zarządu
- Będziesz prawą ręką Zarządu, pomagając im w ogarnianiu codziennych spraw administracyjnych.
- Umawianie spotkań on one i bezpośrednich z kontrahentami.
- Prowadzenie baz danych i ich aktualizacja- tak aby był porządek informacyjny.
- Tworzenie streści do socjał mediów, aktualizacja informacji na stronie www, promowanie on linę poprzez Adwords nasze usługi etc...
- Twoim zadaniem będzie sprawne zarządzanie kalendarzem spotkań i całą korespondencją.
- Przygotowywanie i wysyłanie ofert współpracy oraz innych dokumentów handlowych będzie na Twojej głowie.
- Zadbamy razem o to, żeby bazy danych klientów były zawsze aktualne i uporządkowane.
- Czasem trzeba będzie ogarnąć podróże służbowe czy zorganizować spotkanie – to też będzie Twoje pole do popisu.
- Będziesz wspierać Zarząd w weryfikacji klientów i dbać o to, by wszystkie dane były na tip-top.
- Masz już na koncie co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, gdzie ogarniałaś/ogarniałeś biuro i wspierałaś/wspierałeś zarząd.
- prowadzisz socjał media, nagrywasz i publikujesz filmy, rolki etc...
- Pakiet MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint) nie ma dla Ciebie tajemnic i sprawnie się nim posługujesz.
- Potrafisz działać samodzielnie, nie czekasz na instrukcje i proaktywnie szukasz rozwiązań.
- Dyskrecja to dla Ciebie podstawa, a wysoka kultura osobista to Twój znak rozpoznawczy.
- Umiesz świetnie organizować swój czas i priorytetyzować zadania, nawet gdy dzieje się dużo.
- Biznesowy styl ubierania się, nienaganna aparycja.
- Stabilna praca w firmie, gdzie liczy się dobra atmosfera i wzajemne wsparcie.
- Szkolenia wprowadzające, pełna opieka nad nową osobą i zadbanie o przekazanie wszystkich szczegółów, żeby był jak najmniejszy stres początkowego tygodnia pracy.
- Uczestnictwo w targach i ventach i szkoleniach wewnętrznych.
- Plan pracy codziennej oraz plan działań rozwojowych już na ciebie czeka
- Dynamiczne działania wdrożeniowe, współpraca z biznesem i ze światem nauki
- Atrakcyjne wynagrodzenie, które doceni Twoje doświadczenie i zaangażowanie.
- Fajny pakiet benefitów pozapłacowych – premie i dodatki.
- Realna szansa na rozwijanie swoich umiejętności organizacyjnych i zobaczenie, jak działa biznes od środka. awans na stanowisko menedżera do dedykowanej spółki - jak się sprawdzisz w boju.
- Otwartość na Twoje pomysły i inicjatywy – bo wierzymy, że razem możemy więcej.
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Starszy wychowawca koordynator do placówki opiekuńczo – wychowawczej typu interwencyjnego
Firma: Zespół Do Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 1
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 12.11.2025
Wymagania niezbędne Wykształcenie wyższe: na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą, albo na dowolnym...
Więcej informacji >>Technik Farmaceutyczny
Firma: Gemini Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 12.11.2025
Czego możesz się spodziewać? dynamiki pracy – z jednej strony pracujesz w dużym zespole, z drugiej – z wieloma Pacjentami, dla nas to Ty jesteś ekspertem – wierzymy w Twoją fachową wiedzę, dlatego każdemu Pacjentowi możesz poświęcić tyle czasu...
Więcej informacji >>Asystent techniczny w Dziale Wdrożeń
Firma: QMS Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 12.11.2025
Twój zakres obowiązków: Udział w przygotowywaniu wdrożeń systemów kolejkowych – przygotowywanie sprzętu, współpraca z instalatorami, nadzór nad pracami technicznymi Przeprowadzanie instalacji, konfiguracji systemów oraz szkoleń dla użytkowników...
Więcej informacji >>