Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
  • Będziesz prawą ręką Zarządu, pomagając im w ogarnianiu codziennych spraw administracyjnych.
  • Umawianie spotkań on one i bezpośrednich z kontrahentami.
  • Prowadzenie baz danych i ich aktualizacja- tak aby był porządek informacyjny.
  • Tworzenie streści do socjał mediów, aktualizacja informacji na stronie www, promowanie on linę poprzez Adwords nasze usługi etc...
  • Twoim zadaniem będzie sprawne zarządzanie kalendarzem spotkań i całą korespondencją.
  • Przygotowywanie i wysyłanie ofert współpracy oraz innych dokumentów handlowych będzie na Twojej głowie.
  • Zadbamy razem o to, żeby bazy danych klientów były zawsze aktualne i uporządkowane.
  • Czasem trzeba będzie ogarnąć podróże służbowe czy zorganizować spotkanie – to też będzie Twoje pole do popisu.
  • Będziesz wspierać Zarząd w weryfikacji klientów i dbać o to, by wszystkie dane były na tip-top.
Wymagania
  • Masz już na koncie co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, gdzie ogarniałaś/ogarniałeś biuro i wspierałaś/wspierałeś zarząd.
  • prowadzisz socjał media, nagrywasz i publikujesz filmy, rolki etc...
  • Pakiet MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint) nie ma dla Ciebie tajemnic i sprawnie się nim posługujesz.
  • Potrafisz działać samodzielnie, nie czekasz na instrukcje i proaktywnie szukasz rozwiązań.
  • Dyskrecja to dla Ciebie podstawa, a wysoka kultura osobista to Twój znak rozpoznawczy.
  • Umiesz świetnie organizować swój czas i priorytetyzować zadania, nawet gdy dzieje się dużo.
  • Biznesowy styl ubierania się, nienaganna aparycja.
Oferujemy
  • Stabilna praca w firmie, gdzie liczy się dobra atmosfera i wzajemne wsparcie.
  • Szkolenia wprowadzające, pełna opieka nad nową osobą i zadbanie o przekazanie wszystkich szczegółów, żeby był jak najmniejszy stres początkowego tygodnia pracy.
  • Uczestnictwo w targach i ventach i szkoleniach wewnętrznych.
  • Plan pracy codziennej oraz plan działań rozwojowych już na ciebie czeka
  • Dynamiczne działania wdrożeniowe, współpraca z biznesem i ze światem nauki 
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, które doceni Twoje doświadczenie i zaangażowanie.
  • Fajny pakiet benefitów pozapłacowych – premie i dodatki.
  • Realna szansa na rozwijanie swoich umiejętności organizacyjnych i zobaczenie, jak działa biznes od środka. awans na stanowisko menedżera do dedykowanej spółki - jak się sprawdzisz w boju.
  • Otwartość na Twoje pomysły i inicjatywy – bo wierzymy, że razem możemy więcej.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

NAJNOWSZE OGŁOSZENIA

Starszy wychowawca koordynator do placówki opiekuńczo – wychowawczej typu interwencyjnego

Firma: Zespół Do Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 1

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 12.11.2025

Wymagania niezbędne Wykształcenie wyższe: na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą, albo na dowolnym...

Więcej informacji >>

Technik Farmaceutyczny

Firma: Gemini Polska Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 12.11.2025

Czego możesz się spodziewać? dynamiki pracy – z jednej strony pracujesz w dużym zespole, z drugiej – z wieloma Pacjentami, dla nas to Ty jesteś ekspertem – wierzymy w Twoją fachową wiedzę, dlatego każdemu Pacjentowi możesz poświęcić tyle czasu...

Więcej informacji >>

Asystent techniczny w Dziale Wdrożeń

Firma: QMS Sp. z o.o.

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Opublikowano: 12.11.2025

Twój zakres obowiązków: Udział w przygotowywaniu wdrożeń systemów kolejkowych – przygotowywanie sprzętu, współpraca z instalatorami, nadzór nad pracami technicznymi Przeprowadzanie instalacji, konfiguracji systemów oraz szkoleń dla użytkowników...

Więcej informacji >>