Analityk Finansowy / Analityczka Finansowa (Finanse Łańcucha Dostaw)
- Wsparcie prowadzenia controllingu zakupów bezpośrednich – wsparcie prowadzenia procesu budżetowania zakupów bezpośrednich w zakresie cen i kursów walut, miesięczne i kwartalne prognozowanie wyniku na zakupach bezpośrednich, miesięczne raportowanie wewnętrzne i do grupy, wyjaśniające odchylenia, trendy i oceniające efektywność podejmowanych decyzji. Monitoring wykonania celów premiowych.
- Wsparcie prowadzenia controllingu kosztów dystrybucji i magazynowania – przygotowanie z udziałem business partnerów budżetu kosztów transportu pierwotnego, magazynowania i dystrybucji. Uzgodnienie celów budżetowych i celów operacyjnych (premiowych) w zakresie wskaźników finansowych i operacyjnych. Kwartalne prognozowanie wyniku, miesięczne raportowanie wyjaśniające odchylenia.
- Comiesięczne przygotowanie raportu dla Market Risk Comitee na potrzeby podejmowania decyzji zakupowych - przygotowanie prognozy zapotrzebowania ilościowego na materiały bezpośrednie na bazie planu produkcyjnego i receptur, prognoza wartości zakupów realizowanych w walutach obcych. Zaproponowanie rekomendacji dotyczących zakupu kontraktów walutowych i surowcowych. Mierzenie efektywności podejmowanych decyzji.
- Prowadzenie controllingu kosztów pośrednich Działu Logistyki i Zakupów - budżetowanie, prognozowanie i comiesięczne raportowanie kosztów.
- Prowadzenie controllingu Working capital - budżetowanie, prognozowanie i comiesięczne raportowanie poziomu Kapitału Pracującego. Monitoring miesięczny wskaźnika DSI dla wyrobów gotowych i towarów handlowych, tygodniowy monitoring DSI dla surowców i opakowań.
- Wsparcie w tworzeniu narzędzi informatycznych w powierzonym obszarze, mających na celu automatyzację pracy oraz dostarczenie bardziej szczegółowej i wielowymiarowej informacji zarządczej.
- Analizy finansowe wybranych projektów inwestycyjnych.
- Prognozowanie marżowości produktów w zależności od oczekiwań co do zmiany cen materiałów bezpośrednich.
- Analizy ad hoc wspierające dział finansów, Kierownika Produkcji oraz Kierownika Planowania i Logistyki.
- Wykształcenie wyższe o profilu finansowym
- 2 letnie doświadczenie w dziale finansów, controllingu lub audytu
- Znajomość rachunkowości w zakresie Rachunku Zysków i Strat oraz bilansu
- Doskonała znajomość MS Excel
- Dobra znajomość systemu SAP FI/CO i MM
- Umiejętności analityczne
- Aktywne podejście do rozwiązywania zadań i problemów
- Dobre umiejętności komunikacji i wpływania na partnerów biznesowych
- Samodzielność w działaniu
- Analityczne podejście
- Umiejętność wyznaczania priorytetów
Mile widziana:
- Podstawowa znajomość SQL
- Podstawowa znajomość systemu SAS Enterprise Guide
- umowa o pracę,
- dofinansowanie do posiłków w naszej firmowej stołówce z bezpłatną dostawą do wybranych dzielnic Warszawy,
- możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań,
- możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej,
- perspektywa rozwoju zawodowego w renomowanej firmie,
- słodkie paczki na święta i Dzień Dziecka, bony na święta, dofinansowanie do wakacji i konkursy dla pracowników
- doskonała lokalizacja, zaledwie 5 minut od Dworca Wschodniego i metra Stadion Narodowy,
- krótszy czas pracy w piątki(pon.-czw. pracujemy 30 min dłużej, a w piątki kończymy 2h wcześniej)
- budynek biurowy jest częściowo dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową,
- zniżki na bilety Kolei Mazowieckich,
- ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna (rehabilitacje, szczepienia ochronne),
- aktywności i programy rozwojowe, w tym szkolenia, sport i programy CSR,
- dofinansowanie do karty MultiSport i udogodnienia dla rowerzystów,
- swobodny dostęp do produktów i nowości, zniżki w Firmowym Sklepiku Wedla oraz Pijalniach Czekolady E. Wedel
- elastyczny czas pracy oraz możliwość pracy z domu,
- wolontariat pracowniczy,
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Employee Lifecycle Specialist
Firma: JTI GBS Poland sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 23.01.2025
About the position: Ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main...
Więcej informacji >>Specjalista ds. Analiz i Rozliczeń w Sekcji Analiz Ekonomicznych i Rozliczeń Finansowych
Firma: Instytut Hematologii i Transfuzjologii
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 23.01.2025
Współudział w sporządzaniu analiz i raportów ekonomicznych komórek organizacyjnych Instytutu (okresowych i „ad hoc”). Współudział w analizie i kontroli kosztów Instytutu. Podejmowanie aktywnych działań w celu usprawnienia procesu kontroli kosztów w...
Więcej informacji >>Global Management Trainee Programme
Firma: ISS Facility Services Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 23.01.2025
About the role: Starting in 2025, this 18-month Programme will equip you with excellent people management, operations and customer partnering skills. It is the springboard to a career with the worlds largest Facility management company. You’ll be allocated a...
Więcej informacji >>