Ambasador Jakości
- Powitanie klienta, kierowanie ruchem klientów,
- Weryfikacja kompletności dokumentów,
- Udzielanie informacji klientom,
- Kierowanie do stanowisk,
- Wspomaganie w obsłudze kolejkomatu.
- Wykształcenie co najmniej średnie,
- Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów,
- Odpowiedzialność, samodzielność w działaniu,
- Poprawne posługiwanie się językiem polskim.
- Umowę o pracę tymczasową w pełnym wymiarze godzin na okres maksymalnie 18 miesięcy,
- Stawkę godzinową 30,50 zł brutto,
- System premii i nagród zgodny z polityką firmy,
- Dostęp do pakietu sportowego Multisport oraz prywatnej opieki medycznej.
NAJNOWSZE OGŁOSZENIA
Specjalista ds. Współpracy z Klientami i Zarządzania Umowami
Firma: Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 25.02.2025
Opracowywanie i weryfikacja specyfikacji oraz wymagań dotyczących umów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Aktualizacja i kontrola istniejących umów oraz dokumentów. Nadzór nad procesem fakturowania oraz terminowością wpływów ze sprzedaży. Stała...
Więcej informacji >>Specjalista ds. sprzedaży
Firma: QrCharge
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 25.02.2025
Zakres obowiązków: Obsługa zapytań i zgłoszeń od potencjalnych klientów B2B otrzymywanych poprzez stronę internetową; Kontakt z właścicielami i menedżerami lokali gastronomicznych (restauracje, kawiarnie, bary, hotele); Prezentacja oferty i doradztwo w...
Więcej informacji >>Specjalista / Specjalistka ds. gwarancji (Usterki budowlane)
Firma: MPJ Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opublikowano: 25.02.2025
Umowa o pracę – 5 000 – 8 000 brutto Kontrakt B2B – 6 000 – 9 000 netto Zakres obowiązków: Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia zgłoszenia do jego zamknięcia Nadzór nad terminowym przebiegiem procesu reklamacji Prowadzenie bieżącej...
Więcej informacji >>